شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰
جبهه ضد دین از همه ابزار رسانه‌های برای اهداف خود استفاده می‌کند
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: جبهه ضد دین از همه ابزار رسانه‌های برای اهداف خود استفاده می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر جمعه در گردهمایی روحانیون استان بوشهر با اشاره به نقش روحانیت در شرایط کنونی جامعه، اظهار داشت: در حاضر حاضر مکتب اسلام در جهان مورد تعرض جدی است و این کارهایی که شما اعم از تبلیغ دین و دعوت مردم به بصیرت انجام می‌دهید کارهای بزرگ و ارزشمندی است.

وی افزود: دین خدا در کل ادیان الهی به اندازه الان مورد تعرض قرار نگرفته است و در این راستا دشمنان با تهاجمات گسترده رسانه هر روز تلاش می‌کنند تا به اهداف خود برسند.

صفایی بوشهری ادامه داد: اعتبارات خوبی به این امر اختصاص دادند و متخصصین درجه یکی را نیز استخدام کردند و تمام شبکه‌های حقیقی و مجازی را در اختیار دارند.

وی با تاکید بر اینکه جبهه ضد دین در تمام سرزمین‌ها با نیروهایی که در اختیار دارد مجهز و فعال است، گفت: ۴۳ سال از انقلاب گذشته و دشمنان در این سال‌ها به طور دائم در حال فعالیت هستند ولی تاکنون شکست نخوردیم هر چند آسیب دیدیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با بیان اینکه روحانیون افسران جبهه فرهنگی هستند، گفت: دشمنان تلاش دارند با سرمایه گذاری گسترده ذائقه دین مردم را تغییر دهند.

گردهمایی روحانیون استان بوشهر در مسجد روستای احشام قائدها از توابع بخش مرکزی شهرستان دشتی برگزار شد.

کد خبر 36698
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار