شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
تقویت آموزش و پرورش در عسلویه/ مشکل آب و برق مدارس حل شود
بوشهر- فرماندار شهرستان عسلویه با تاکید بر تقویت آموزش و پرورش در این شهرستان گفت: باید مشکل آب و برق مدارس حل شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علی هاشمی صبح دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش شهرستان عسلویه اظهار داشت: باید به سمت تحول در آموزش و پرورش برویم.

وی تصریح کرد: باید با جدیت و وحدت در راستای تحقق اهداف آموزش و پرورش گام برداریم و در ارتباط با تحول در آموزش و پرورش باید نگاه اصولی و بنیادین مطابق با منویات رهبر معظم انقلاب داشته باشیم.

هاشمی افزود: اگر می‌خواهیم جامعه‌ای عاری از ناهنجاری‌ها داشته باشیم و نسل بصیر و دشمن ستیز تربیت کنیم باید برنامه ریزی و پایه ریزی اصولی داشته باشیم و از افکار و اندیشه تحولی استفاده کنیم.

فرماندار عسلویه افزود شورای آموزش و پرورش متشکل از نیروهای متفکر و نخبه با اندیشه‌های نابی است که می‌تواند در چهارچوب سند تحول و سیاست‌های ریاست محترم جمهور برنامه ریزی کند.

وی به مشکل فضای آموزشی در شهر عسلویه و بیدخون اشاره کرد و افزود: مردم در این دو نقطه گلایه‌هایی در خصوص کمبود و نواقص مدارس به ما منتقل کرده‌اند که باید در بحث فضای فیزیکی مدارس به آن توجه شود.

هاشمی ادامه داد: در بحث آب و برق مدارس باید تدبیر شود و چند مدرسه نوسازی که مشکل برق دارند باید با جذب اعتبار از طریق شورای راهبردی یا سازمان منطقه ویژه با هماهنگی آموزش و پرورش و اداره برق زودتر تعیین تکلیف شوند.

کد خبر 37304
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار