سه شنبه, ۱ خرداد ۱۴۰۳ - Tuesday, 21 May 2024
اخبار ویژه :
امروز : 0 خبر
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
کارخانه‌های سیمان استان بوشهر پاسخگوی مطالبات محیط پیرامونی باشند
بوشهر- نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: کارخانه‌های سیمان استان بوشهر باید پاسخگوی مطالبات مردم در محیط پیرامون این صنایع باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی عصر پنجشنبه در نشست شورای معادن استان بوشهر اظهار داشت: شهرستان دشتستان دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه معادن از جمله سیمان، گچ و سنگ است.

وی با اشاره به نقش مهم کارخانه‌های سیمان استان بوشهر در اشتغال، صادرات و درآمدزایی خاطرنشان کرد: کارخانه‌های سیمان در دشتستان، دشتی و کنگان مستقر است که ظرفیت خوبی محسوب می‌شود.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: کارخانه سیمان دشتستان برای مردم ساکن در نقاط پیرامونی مشکلات زیست محیطی و آلایندگی ایجاد کرده است که باید راهکارهای جلوگیری از آلودگی در دستور کار قرار گیرد.

وی به شکایات مردم از آلودگی‌های کارخانه سیمان دشتستان اشاره کرد و ادامه داد: برای جلوگیری از آلودگی زیست محیطی کارخانه سیمان دشتستان باید نسبت به نصب فیلتر و تجهیزات نوین اقدام شود.

رضایی توجه به مطالبات مردم در محیط پیرامونی صنایع را ضروری دانست و تاکید کرد: روستاهای اطراف کارخانه سیمان دشتستان به سبب آثار آلایندگی این کارخانه از محصول خرما خود استفاده نمی‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولان کارخانه سیمان دشتستان باید پاسخگوی دغدغه مردم و تحقق مطالبات آنان باشند افزود: مسئولیت‌های اجتماعی از سوی صاحبان صنایع و معادن استان بوشهر برای تحقق مطالبات مردم و رفع دغدغه آنان باید اجرا شود.

کد خبر 38308
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار