دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۸
آموزش و استخدام بومی ها خارگ در مشاغل تخصصی NGL

خارگ : محمد رضا دشتی زاده در حاشیه بازدید از پروژه NGL خارگ در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با هم افزایی و همگرایی صورت گرفته فی ما بین این بخشداری و شرکت صف ۵۰ ظرفیت شغلی برای بومیان ساکن خارگ ایجاد گردید.

به گزارش خارگ آنلاین و به گزارش روابط عمومی بخشداری وِیژه خارگ : محمد رضا دشتی زاده در حاشیه بازدید از پروژه NGL خارگ در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با راه اندازی کارخانهNGL خارگ افزون بر تولید محصولاتی مانند اتان، پروپان، پنتان، بوتان و گاز طبیعی، یک زنجیره ارزش از محصولات پایین ‌دستی در این جزیره ایجاد می شود که مصداق عملی سیاست جلوگیری از خام فروشی منابع است.

وی افزود: این پروژه یکی از پر شتاب ترین پروژه ای عمرانی صنعتی کشور است ، پیشرفت فیزیکی پروژه NGL ۶۵٪ درصد براورد شده است، این پروژه بصورت کامل توسط تلاشگران و جهادگران استان بوشهر در حال اجرا می باشد.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: با هم افزایی و همگرایی صورت گرفته فی ما بین این بخشداری و شرکت صف ۵۰ ظرفیت شغلی برای بومیان ساکن خارگ ایجاد گردید.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: به این افراد تحت  آموزش حین خدمت قرار می گیرند که این آموزش با احتساب حقوق در نظر گرفته شده و این ظرفیت در راستای توانمند سازی نیروی کار بومی در این جزیره شکل خواهد گرفت.

 نماینده عالی دولت در بخش ویژه خارگ گفت: مشاغل مورد نیاز مونتاژ کار، جوشکارو برق کار هستند که بومیان متقاضی گرامی که در جزیره سکونت دارند می تواند به بخشداری ویژه خارگ جهت ثبت نام مراجعه فرمایند تا بر اساس اولویت لیست متقاضیان و جویندگان شغل اقدام و اعلام گردد.

کد خبر 40516

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار