پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۰
شهدا با خدا معامله‌ای بزرگ کردند
گناوه- مدیر مؤسسه روایت سیره شهدای کشور با اشاره به اینکه شهدا معامله‌ای بزرگ با خدا کردند گفت: شهدای والامقام تنها در راه خدا قدم گذاشتند و خداوند به آنها بالاترین مقام را را عنایت فرمود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسین جوشقانیان بعد از ظهر پنج شنبه در آئین معنوی یادواره شهید «مرتضی غلامی» (دشتی نظری) شهید احراز هویت شده گناوه در مصلی جمعه این شهر اظهار داشت: فرهنگ جهاد و شهادت در کلام خدا، قرآن کریم، بسیار تاکید شده است و این فرهنگ و باب جهاد و شهادت را خداوند بر بندگان خاص خود باز می‌کند.

مدیر مؤسسه روایت سیره شهدای کشور افزود: شهید مرتضی غلامی، بارقه‌های نورانیت را از شهادت، شهید گمنامی، تشییع و تدفین و شناسایی پیکر مطهر ایشان در این مجلس و برای آینده احیا کرد و این رزمندگان در جبهه توحید و ولایت برکات و نورانیت بسیار بزرگ برای همه ما هستند.

وی با بیان خاطراتی از شهدای والامقام دوران دفاع مقدس و شهید سردار قاسم سلیمانی بیان کرد: شهدا زنده و حاضر و ناظر بر همه اعمال ما و آگاه هستند.

شهدا با خدا معامله‌ای بزرگ کردند

وی با اشاره به اینکه شهدای گرانقدر معامله‌ای بزرگ با خدا کردند و اجر و پاداشی بزرگ و باعظمت نصیبشان شده است افزود: شهدای والامقام به همه تعلقات دنیا برای خدا پشت پا زدند و تنها در راه خدا قدم گذاشتند و بالاترین معامله را با خدا کردند و خداوند به آنها بالاترین مقام را عنایت فرمود.

وی بیان کرد: شهدا با نثار جان خود به کشور عزت و اقتدار و عظمت بخشیدند و همگان باید قدر این عزیزان را باشیم.

مدیر مؤسسه سیره شهدای کشور با تقدیر از برگزار کنندگان و کسانی که در اجرای این یادواره تلاش کردند افزود: برگزاری یادواره شهدا نقش مؤثری در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نقش دارد.

در این مراسم که شماری از فرماندهان نظامی جنوب کشور، مسئولان، خانواده‌های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم حضور داشتند، یاد و خاطره این شهید با اجرای برنامه‌های مختلف گرامی داشته شد.

اجرای سرود توسط گروه رزم نوازان سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، پخش کلیپ، تشییع نمادین پیکر شهید، مداحی و تجلیل از خانواده معظم این شهید والامقام از برنامه‌های این یادواره باشکوه بود.

کد خبر 40597
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار