پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۰
۳۱ درصد زنجانی ها دُز سوم کرونا را دریافت کردند
زنجان-معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: تاکنون بیش از ۳۱.۸۰ درصد زنجانی ها دُز سوم کرونا را دریافت کردند.

مشهود تقی لو در گفتگو با خبرنگار مهر بر لزوم تقویت رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در استان تاکید کرد و گفت: متاسفانه شهروندان زنجانی زدن ماسک را فراموش کردند و این اصلاً خوب نیست.

وی به تزریق واکسن کرونا در استان اشاره کرد و ابراز داشت: تاکنون بیش از ۳۱.۸۰ درصد زنجانی‌ها دُز سوم کرونا را دریافت کردند و باید این میزان به بیش از ۹۰ درصد برسد تا ایمنی کامل ایجاد شود.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شهرستان زنجان بیش از ۳۹ درصد کاهش داشته و مردم به این باور برسند که کرونا تمام نشده و همچنان باید ماسک استفاده کنند.

تقی لو با بیان اینکه این استان در خصوص کاهش بیماری کرونا وضعیت خوبی دارد، ابراز داشت: از مردم استان درخواست می‌شود همچنان بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند و از مردم استان درخواست می‌شود همچنان بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه واکسن کرونا به اندازه کافی در سبد داروهای استان وجود دارد و در این زمینه مشکلی نداریم، ابراز داشت: امیکرون وارد زنجان هم شده و قدرت انتقال این ویروس ۵ برابر بیشتر از سایر سویه ها است.

کد خبر 40614
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار