یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰
۸۵ درصد بوشهری‌ها طبق الگوی تعیین شده برق مصرف می‌کنند
بوشهر- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: ۸۵ درصد مشترکان در استان بوشهر مصرف برق آنها بر اساس الگوی مصرف و زیر شش هزار کیلووات است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا حشمتی صبح شنبه در مراسم تودیع و معارفه مدیر برق شهرستان عسلویه اظهار داشت: سلامت اداری، شفاف سازی انجام کار و ایمنی، خدمت‌گزاری مطلوب و صادقانه، تلاش برای ارتقا شاخص‌ها از اولویت‌های شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر است.

وی وصول مطالبات، کاهش نرخ تلفات و همچنین نرخ انرژی توزیع نشده را بسیار مهم دانست و اضافه کرد: در سطح کشور، میانگین نرخ انرژی توزیع نشده هزار و ۲۰۰ دقیقه است که استان بوشهر در این شاخص زیر ۱۹۴ دقیقه قرار دارد و جز شرکت‌های برتر وزارت نیرو و توانیر می‌باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر ادامه داد: استان بوشهر در شاخص تلفات و وصول مطالبات نیز وضعیت خوبی در بین سایر شرکت‌های توزیع کشور به خود اختصاص داده است.

حشمتی اظهار کرد: طرح قبض سبز و مدیریت مصرف با هدف ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا که با هدف تسهیل گری و جلب رضایتمندی در بین مشترکان خانگی است از دیگر دستاوردهای شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر به شمار می‌رود.

وی افزود: در بخش مشترکان نیز موضوع رؤیت پذیری مشترکان از طریق کنتورهای هوشمند، تکالیف مشخص شده برای وزارت نیرو از سوی قانون بودجه تمامی کنتورهای عمومی اداری و دیماندی مشترکان سنگین به کنتورهای هوشمند تا پایان سال محقق خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر از هوشمندسازی کنتورهای خانگی و تجاری از ابتدای سال آینده خبر داد و افزود: از ابتدای بهمن ماه نیز حذف یارانه برق مشترکان پرمصرف که از سقف الگوی مصرف بالاتر باشند به صورت پلکانی هزینه برق آنها افزایش پیدا می‌کند.

حشمتی بیان کرد: در تابستان تنها پنج درصد مشترکان برق در استان بوشهر و در زمستان نیز ۲۰ درصد آنها بیشتر از الگوی تعیین شده برق مصرف می‌کنند و نیاز می‌باشد که نسبت به اعمال مدیریت مصرف برق اهتمام ویژه مبذول دارند.

وی اضافه کرد: عدم وصول مطالبات و تلفات بالای انرژی از چالش‌های عمده شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر در شهرستان عسلویه است که انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر به سرانجام برسد.

در این مراسم با تقدیر و تکریم از محمد علی بهبهانی، محمدرضا پرویزی به عنوان مدیر جدید برق شهرستان عسلویه انتخاب شد.

کد خبر 40649
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار