شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۰
محدودیت‌های وضعیت نارنجی کرونایی در شهرستان گناوه اعمال شود
گناوه- فرماندار گناوه گفت: با توجه به اوج گیری مجدد ویروس کرونا و نارنجی شدن وضعیت شهرستان و شدت بالای انتقال امیکرون، محدودیت‌های کرونایی در این وضعیت در شهرستان گناوه اعمال شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری صبح شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان گناوه اظهار داشت: با توجه به اوج گیری مجدد ویروس کرونا و نارنجی شدن وضعیت شهرستان و شدت بالای انتقال امکرون، همه مردم نسبت به رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا از جمله استفاده از ماسک با جدیت اهتمام ورزند و از حضور در تجمع‌ها خودداری کنند.

فرماندار گناوه افزود: پیرامون ضرورت تزریق واکسن کرونا به خصوص دز سوم واکسن تبلیغ و اطلاع رسانی گسترده شود و همکاری لازم در این زمینه انجام شود.

وی گفت: همه ادارات شهرستان گناوه لیست وضعیت تزریق واکسن کرونا کارکنان خود بویژه دز سوم را تهیه و به ستاد کرونا شهرستان ارائه دهند.

صفری اضافه کرد: در صورت اتخاذ تصمیم جدید ستاد ملی کرونا درباره اعمال محدودیت‌ها، این دستورالعمل‌های اعلام و در این شهرستان نیز اجرایی خواهد شد.

محدودیت‌های وضعیت نارنجی کرونایی در شهرستان گناوه اعمال شود

تشکیل منظم جلسات ستاد مقابله با کرونا

وی یادآور شد: جلسات ستاد مقابله با کرونا شهرستان به طور منظم و هفتگی برگزار شود تا روند کارها به طور دقیق نظارت و بررسی شود.

وی بیان کرد: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک در بانک‌ها و ادارات و دستگاه‌ها و نهادها برای کارمندان و مراجعه کنندگان در سطح شهرستان ضروری است و باید به نحو دقیق انجام شود و در این مورد اطلاع رسانی کامل صورت گیرد.

فرماندار گناوه گفت: دستفروشی‌ها و مغازه داران مجتمع تجاری و میوه و تره بار شهرستان گناوه ملزم به تزریق واکسن کرونا و استفاده از ماسک هستند و باید دستورالعمل‌های وضعیت نارنجی رعایت شود.

اعمال محدودیت فعالیت‌های فرهنگی هنری

وی گفت: همه فعالیت‌ها از قبیل نمایشگاه‌ها، فعالیت‌های فرهنگی هنری و همایش‌های بزرگ طبق دستورالعمل ستاد ملی کرونا، تا قبل از دهه مبارک فجر اعمال محدودیت و تعطیل می‌شوند و با توجه به شرایط روزهای آینده، تصمیم گیری جدیدی اتخاذ خواهد شد.

وی گفت: اعمال محدودیت‌های کرونایی در بازار، ترددهای افراد غیر بومی، کارگران تخلیه و بارگیری کالا در گمرک و اداره بندر و دریا نوری و ورود و خروج شناورهای تجاری در شهرستان گناوه با توجه به شدت و سرعت انتقال شیوع امیکرون، ضروری است و در دستور کار ادارات مربوطه قرار گیرد.

وی گفت: گزارش روزانه وضعیت کرونایی شهرستان به فرمانداری ارائه شود تا تصمیم گیری های لازم به موقع اتخاذ شود.

کد خبر 40678
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار