شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۰
احتمال بارش خفیف باران در بوشهر
ایسنا/بوشهر کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با افزایش ابر در بعد از ظهر امروز و امشب وقوع بارش خفیف باران در این استان دور از انتظار نیست.

هادی سالاری اظهار کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم وزش باد شمال غربی نسبتا شدید بر روی دریا تا روز یکشنبه است، بنابراین طی این مدت در اغلب ساعات سواحل استان مواج و متلاطم خواهد بود. با افزایش ابر در بعد از ظهر امروز و امشب وقوع بارش خفیف باران دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: از اواخر وقت روز دوشنبه با نفوذ سامانه جدید از غرب کشور بارش های پراکنده برای مناطق مختلف استان تا بعد از ظهر روز سه شنبه پیش بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: آسمان استان کمی تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی و وزش باد و در برخی نقاط گردوغبار و کاهش دید، با احتمال بارش پراکنده و خفیف باران در برخی نقاط خواهد بود.

سالاری جهت وزش باد را بیشتر شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۶ تا ۳۸ گاهی ۴۲ کیلومکتر در ساعت و روی دریا و سواحل گاهی تا ۵۸ کیلومتر در ساعت اعلام کرد.

وی بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۸۰ گاهی ۲۱۰ سانتیمتر و در فراساحل جنوبی ۱۲۰ تا ۲۴۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر عنوان کرد: فردا در بندر بوشهر زمان جزر اول دریا ساعت ۰۰:۵۵ مد اول ساعت ۰۷:۲۰ ، جزردوم ساعت ۰۹:۳۰ و مد دوم ساعت ۱۷:۳۵ خواهد بود.

انتهای پیام

کد خبر 40682
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار