شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 18 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
نظارت‌ها برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دشتستان تشدید شود
بوشهر- سرپرست فرمانداری شهرستان دشتستان گفت: باید با همکاری و مشارکت همگانی، نظارت‌ها برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دشتستان تشدید شود.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق بوستانی صبح یکشنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا در شهرستان دشتستان اظهار داشت: با افزایش تعداد مبتلایان و بستری‌های کرونایی شاهد پیک ششم و اوج‌گیری مجدد کرونا در شهرستان هستیم و باید اقدامات مناسب در دستور کار قرار گیرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان دشتستان با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون اضافه کرد: دشتستان در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد و باید اطلاع‌رسانی در مورد وضعیت خطر کرونایی به مردم انجام شود.

وی تزریق دوز سوم کرونا توسط کارکنان ادارات و شاغلین در اصناف را ضروری دانست و بیان کرد: نظارت‌ها بر اصناف، ادارات و بانک‌ها باید افزایش یابد و برخورد قانونی با کسانی که این موارد را رعایت نمی‌کنند صورت گیرد.

بوستانی بر فعال بدون همه مراکز درمانی بخش‌های دولتی و خصوصی به خصوص در روزهای تعطیل تاکید کرد و ادامه داد: ترددها در شهرستان باید کنترل شود و همه پروتکل‌ها برای پیشگیری از گسترش این بیماری رعایت شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان دشتستان با اشاره به اینکه دانش آموزان همیشه یکی دغدغه‌ها و اولویت‌های ما در زمان شیوع کرونا بوده‌اند تصریح کرد: تلاش ما باید این باشد که کمترین آسیب به دلیل واکسینه نبودن، به آنها برسد و باید از ظرفیت آموزش مجازی استفاده شود.

وی با تاکید بر لزوم واکسیناسیون کودکان ۹ سال به بالا افزود: مدیران آموزش و پرورش و همچنین حوزه بهداشت و درمان در این زمینه با اطلاع رسانی گسترده و رضایت والدین آنها را تشویق به واکسیناسیون هرچه سریع‌تر این گروه کنند.

کد خبر 40743
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار