دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 29 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۷
پیام تبریک رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه خارک به مناسبت آغاز دهه فجر

خارگ : ابوالحسن سهرابی رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه خارک طی پیامی، فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به امام جمعه محترم و به ویژه مردم شریف دیار حماسه آفرین جزیره خارگ، تبریک گفت. ‎

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین و به گزارش روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی شعبه خارک متن پیام تبریک ابوالحسن سهرابی به شرح ذیل می باشد

 

۱۲بهمن سال ۵۷ روز ورود تاریخی امام راحل به کشور بعد از ۱۵سال دوری و تبعید یک روز تاریخی در کشور ما محسوب می شود و این بازگشت مقدمه ای برای حرکت بی سابقه مردم و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی بود که در قرون اخیر بی سابقه بوده است .
در ۲۲بهمن ماه سال ۵۷در ایران، انقلاب بزرگ و شکوهمندی به رهبری امام خمینی (ره) به وقوع پیوست که با اعجاز خویش جهانیان را به شگفت واداشت، انقلابی که به جرأت می توان گفت مهمترین حرکت اسلامی و جنبش انقلابی در تاریخ اسلام و متأثر از فرهنگ عاشورایی سیدالشهدا(ع) در زمان غیبت حضرت ولی عصر (عج) بوده است.
این تغییر در نظام سیاسی ایران در پی تحول روحی و معنوی مردم این سرزمین به وقوع پیوست که متکی بر هیچ قدرت آن دوران و متأثر از هیچ مکتب ساخته و پرداخته دست انسان نبود، بلکه بازسازی حکومتی در امتداد انقلاب حضرت محمد(ص) و بر اساس الگوی اسلام راستین و با مشارکت مردم از کوچک تا بزرگ به وجود آمد. انقلابی که ارزش‌های نو را به جوامع بشری عرضه کرد و چنانکه امام خمینی(ره) در کلام گوهرباری فرمودند: «این انقلاب باید به خارج از مرزهای جغرافیایی ایران صادر شود»، امروز جهان شاهد آن است که کلام بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، با زعامت مقام معظم رهبری به ثمر نشسته و انقلاب ایران در بین سایر ملل (چه در کشورهای اسلامی و چه غیر اسلامی) به عنوان یک الگوی عینی، موجی از بیداری را در مقابل حکام مستبد و نظام سلطه به راه انداخته است.

از این رو دشمنان این نظام نیز که همواره تلاش کرده‌اند تا با انواع توطئه‌ها، دسیسه‌ها و تحریم‌ها، تأثیرگذاری ایران اسلامی را در عرصه تحولات جهانی تضعیف کنند، اما این ملت همواره در شرایط سخت و با درک و شناخت حقیقی از تحولات جهانی و تلاش‌های شیطانی جبهه باطل، محکم و استوار در دفاع از ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های انقلابی خود ایستاده است..

طی گذشته بیش از چهار دهه از عمر پربرکت انقلاب اسلامی، کشور پیشرفت‌های چشمگیری را تجربه کرده است، پیروزی انقلاب اسلامی از بزرگترین افتخارات ملت مسلمان ایران است که با یکپارچگی و وحدت کلمه ، حقیقت خواهی و ظلم ستیزی، سرمشق و الگو و زمینه ساز بیداری و آزادی خواهی ملت های مظلوم و تحت ستم استکبار جهانی را فراهم نمود.
ملت عزیز ما به خوبی درک می کنند که هرقدر فشار دشمنان خارجی بیشتر شود حضور در صحنه لازم تر و ضروری تر می باشد، به حول و قوه الهی مراسم جشن انقلاب امسال پرشورتر و باشکوه تر از هرسال برگزار خواهد شد.

لذا در بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند کشور عزیزمان بر خود لازم می دانم ضمن گرامیداشت این حماسه بزرگ و غرورآفرین، چهل و سومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به امام جمعه محترم و به خصوص مردم همیشه در صحنه جزیره خارگ که همواره دوشادوش مسئولین در عرصه‌های مختلف مشارکت دارند، تبریک عرض نمایم.
ابوالحسن سهرابی
رئیس سازمان تامین اجتماعی شعبه خارک

کد خبر 40861

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار