یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
گازرسانی به روستاها و طرح‌های صنعتی دشتستان به بهره‌برداری رسید
بوشهر- در مراسمی با حضور مسئولان، پروژه گازرسانی به روستاها و طرح‌های صنعتی دشتستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، استاندار بوشهر صبح جمعه در آئین افتتاح طرح‌های گازرسانی استان بوشهر در روستای تنگ فاریاب دشتستان اظهار داشت: تلاش گسترده‌ای برای ارائه بهترین خدمات به مردم صورت گرفته است.

احمد محمدی‌زاده اضافه کرد: در استان بوشهر تاکنون به ۳۹ شهر گازرسانی شده و ۹۹ درصد جمعیت شهری از گاز برخوردارند. تنها جزیره خارگ گازرسانی نشده که برای این امر خط دریایی از گناوه به خارگ در حال طراحی است.

وی بیان کرد: در بخش روستایی ۴۵۴ روستا از گاز برخوردارند و در بخش صنعتی تاکنون ۵۳۱ صنعت گازرسانی شده که امروز به ۵۸۹ صنعت می‌رسد.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: فعال شدن پروژه راه آهن بوشهر با جدیت در دست پیگیری است تا سال آینده شاهد تحرک بیشتری از این پروژه باشیم.

وی اضافه کرد: با وجود منابع محدود مالی دولت اما اجرای سد دهرود در دشتستان پیگیری می‌شود. اهمیت آبخیزداری در بخش ارم دشتستان بر کسی پوشیده نیست.

استاندار بوشهر با تاکید بر اینکه دستگاه‌های اجرایی مربوطه برای احداث مسکن روستایی در روستاها همت کنند افزود: کارآفرینی و اشتغال توسط مردم منطقه باید سرعت بیشتری بگیرد و نخبگان هر منطقه گروه توسعه در زمینه کارآفرینی و اشتغال آفرینی تشکیل دهند.

کد خبر 41126
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار