دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
اخبار ویژه :
امروز : 6 خبر
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۰
۱۰ اتاق گفتگوی اولیا در مدارس استان بوشهر افتتاح شد
بوشهر- رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همزمان با دهه مبارک فجر، ۱۰ اتاق گفتگوی اولیا در چهار منطقه و شهرستان استان بوشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام مغدانی صبح دوشنبه در آئین افتتاح اتاق گفتگو در دبستان دخترانه معینی بندر بوشهر با اشاره به اجرای طرح بسته تحول آفرین (مدرسه کانون تربیتی محله) اظهار داشت: تعامل محلات و مدارس، استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات و همکاری متقابل مدرسه و محله، کاهش فاصله بین جامعه و مدرسه، ارتباط بین یادگیری مدرسه‌ای و زندگی اجتماعی، تبدیل مدرسه به کانون پیشرفت فرهنگی و تربیتی محله و افزایش مشارکت عوامل اثر بخش بیرونی در آموزش و پرورش اهداف مهم اجرای این طرح هستند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: بسته تحول آفرین مدرسه کانون تربیتی محله از عصاره سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است که به تأیید شورای عالی آموزش و پرورش رسیده و برای اجرا به مدارس سراسر کشور ابلاغ شده است.

مغدانی اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر از مدیران مدارس مجری طرح بسته تحولی (مدرسه کانون تربیتی محله) که فعال بودند و عملکرد رضایت بخشی داشته‌اند، تجلیل می‌شوند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و سومین بهار انقلاب ،۱۰ اتاق گفتگوی اولیا در ۴ منطقه و شهرستان بوشهر، دشتستان، دشتی و دلوار افتتاح شده است.

وی خاطرنشان کرد: ۲۰ درصد مدارس استان دارای اتاق گفتگوی اولیا هستند که اولیا در این مدارس جلسات ماهانه خود را در اتاق‌های اختصاصی خودشان برگزار می‌کنند.

۱۰ اتاق گفتگوی اولیا در مدارس استان بوشهر افتتاح شد

مغدانی بیان کرد: تکریم از اولیا، تعلق خاطر بیشتر اولیا نسبت به مدرسه فرزند خود و افزایش مشارکت اولیا در تصمیم گیری مدارس را از اهداف مهم راه اندازی اتاق اختصاصی اولیا در مدارس است.

کد خبر 41367
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار