یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
مردم پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند/ لزوم خدمت صادقانه مسئولان
بوشهر- استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم خدمت صادقانه مسئولان به مردم در زمینه‌های مختلف گفت: مردم پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده بعد از ظهر پنجشنبه در بدو ورود به شهرستان دیر در آئین غبارروبی قبور مطهر شهدا در شهر بردستان با گرامیداشت دهه فجر، اظهار داشت: برکات امروز نظام سرچشمه گرفته از انقلابی است که به رهبری امام و حضور مردم به ثمر نشست.

استاندار بوشهر افزود: خداوند این نظام را به ملت ما هدیه داد که دارای پشتوانه امام زمان (عج) است. شهدا با خدا معامله کردند و امروز بقای نظام به خون شهدا است.

محمدی زاده گفت: حضور ما در شهرستان‌ها در دو بخش افتتاحیه و دیدار مردمی خواهد بود که به گونه‌ای برنامه ریزی شده که به نحو مطلوب انجام شود.

وی با اشاره به نوجوانی که به استاندار و هیئت همراه به شیوه‌ای حماسی خوش آمد گفت، تاکید کرد: رویش‌های انقلاب این نوجوانان هستند که می‌توانند با حرف‌های تأثیرگذار خود خاطرات انقلاب و دفاع مقدس را زنده کنند.

استاندار بوشهر ادامه داد: یکی از دستاوردهای انقلاب و نظام اسلامی خودباوری و خوداتکایی است که با رهبری امام راحل به خوداتکایی رسیدیم.

امام جمعه دیر نیز به نمایندگی از مسئولان شهرستان ضمن خوش آمد گویی به استاندار با گرامیداشت یاد امام و شهدا بویژه دو شهید انقلاب شهرستان دیر، گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای بزرگی داشته است.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی افزود: این شهرستان ۱۱۷ شهید تقدیم نظام کرده که ۲ شهید آن در دوران انقلاب بوده است و ۲۴ شهید نیز مربوط به شهر بردستان است و شایسته است که به مشکلات این مردم رسیدگی شود.

وی تاکید کرد: مردم این خطه پای نظام و انقلاب ایستاده‌اند و انتظار است که به مشکلات آنها توجه و رسیدگی شود.

کد خبر 41588
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار