یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۰
استقلال و آزادی از بزرگترین دستاردهای انقلاب است
گناوه- فرماندار گناوه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دستاوردها و برکات زیادی برای کشور و جهان داشته است گفت: بزرگ‌ترین دستاوردها انقلاب، استقلال، آزادی و مبارزه با ظلم و استکبار بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی صفری پیش از ظهر جمعه در مراسم گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن و چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در مصلی جمعه گناوه اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی، پیروزی حق بر باطل، نور بر ظلمات و تاریکی و پیروزی مستضعفان بر مستکبران و غارتگران و بیداری و رهایی مردم مظلوم ایران اسلامی از چنگال و ظلم و ستم غارتگران بود.

فرماندار گناوه افزود: یوم الله ۲۲ بهمن یادآوری روزی است که با نفس مسیحایی امام راحل (ره) با همت و پشتیبانی ملت غیور و قهرمان ایران اسلامی، انقلاب شکوهمند اسلامی به پیروزی رسید و شاه خائن که دارایی‌های ملت ایران را در دست ابرقدرت‌ها و غارتگران قرار داده بود سرنگون شد.

وی گفت: ۲۲ بهمن احیاگر اسلام ناب است و انقلاب اسلامی، حکومتی بر پایه دین و دیانت و قرآن و ولایت و اهل بیت عصمت و طهارت بر پایه مردم سالاری دینی برای همه مردم جهان به ارمغان آورد.

صفری تصریح کرد: در این روز بزرگ بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حکومتی جدید با الگوگیری و اطاعت پذیری از اهل بیت عصمت و طهارت بر پایه اسلام و مردم سالاری دینی و بر محوریت ولایت فقیه بنیانگذاری کرد تا به دشمنان انقلاب بفهماند که می‌توان با تکیه بر مستضعفان و محرومان و مسلمین جهان حکومتی بر پایه دین و دیانت ایجاد کرد.

وی یادآور شد: دشمن در مسیر انقلاب اسلامی برای از میان برداشتن نظام اسلامی دست به توطئه‌های فراوانی از ترور نخبگان و رهبران تا سعی در ایجاد تشدد و جدایی، کودتا، جنگ تحمیلی، فشارهای اقتصادی زد اما به برکت امام عظیم الشان و خون شهدا همه آنها خنثی شدند و هر روز فتح الفتوحی جدیدی با تکیه بر جوانان توانمند و در سایه الطاف الهی و با تبعیت از ولایت فقیه برای کشور به ارمغان آمده است.

 استقلال و آزادی از بزرگترین دستاردهای انقلاب است

فرماندار گناوه با اشاره به اینکه انقلاب سلامی دستاوردها و برکات زیادی برای کشور و جهان داشته است که خاطرنشان کرد: بزرگ‌ترین دستاوردها، استقلال، آزادی و مبارزه با ظلم و استکبار بوده است که و حیات تازه برای مستضعفان و محرومان داد.

وی گفت: در حالی که جهان در سیطره دو ابرقدرت شرق و غرب بود و کسی جرأت مخالفت با آنها را نداشت امام (ره) با تکیه بر قدرت الهی و عنایت امام زمان (عج) و به پشتیبانی و جانفشانی ملت ایران در برابر آنها سینه سپر کرد و هر روز بر قدرت ایران اسلامی افزود.

صفری بیان کرد: امروز نیز ملت بصیر و هوشیار و آگاه ایران اسلامی گوشه‌ای از بصیرت خود را به رخ جهانیان کشیدند و اعلام کرد که ما همان ملتی هستیم که در ۲۲ بهمن ۵۷ که پشت سر امام (ره) بودیم و امروز با تجربه، قدرت و توان و اراده قوی‌تر حضور هوشمندانه در پشت سر رهبری داریم.

وی گفت: جمهوری اسلامی دستاوردهای فراوانی در حوزه‌های مختلف در کشور به همراه داشته است و اگر امروز استکبار جهانی در برابر انقلاب اسلامی و ملت ایران ایستاده است به دلیل شجاعت‌ها و حماسه‌ها و بصیرت و وحدت و اتحاد و اطاعت پذیری از ولایت و تکیه بر توان داخلی است.

وی گفت: ایران اسلامی امروز به همت فرزندان و دانشمندان و جوانان خود در علوم مختلف از جمله پزشکی، نظامی، اجتماعی و عرصه‌های مختلف در رده‌های بالای جهان قرار گیرد.

فرماندار گناوه ادامه داد: مردم ایران شایسته بهترین خدمات هستند و باید برای مردم به دید نوکری با تمام توان تلاش کرد.

وی با اشاره به افتتاح برخی پروژه‌های شهرستان در دهه مبارک فجر با حضور استاندار گفت: در ایام الله دهه فجر امسال ۵۳ پروژه عمرانی و اقتصادی و خدماتی با اعتبار ۱۹۱ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و اجرا شد.

وی با اشاره به اینکه در سال ۱۴۰۱ نیز چندین طرح مهم اقتصادی و تولیدی پیش بینی شده است اضافه کرد: توسعه بنادر شهرهای گناوه و ریگ، احداث مسکن، ادامه گازرسانی و فاضلاب، کارخانه فولاد،، جاده ارتباطی گناوه میشان و گوره جاده کمربندی و بهبود مبلمان شهری، طرح‌های آموزشی از عمده این طرح در شهرستان است.

کد خبر 41664
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار