دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
اخبار ویژه :
امروز : 6 خبر
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۱:۳۰
میزان انتصابات در استان بوشهر رکوردی در کشور محسوب می‌شود
بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: میزان انتصابات در استان بوشهر رکوردی در کشور محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی ایرانی عصر شنبه در مراسم معارفه بخشدار دلوار اظهار داشت: در استان بوشهر همه فرمانداران، ۷۰ درصد بخشداران و ۶۰ درصد معاونین فرمانداران منصوب شده‌اند.

وی اضافه کرد: این انتصابات در کشور رکوردی است که در سایر استان‌ها هنوز تحقق پیدا نکرده و مورد تقدیر وزارت کشور قرار گرفته و استاندار بوشهر با جدیت همه تلاش خود را معطوف حل مشکلات استان و پیگیری مطالبات مردم کرده است.

وی افزود: استاندار بوشهر با توانایی و تدبیر مانند پدری دلسوز خادم مردمی شده است که از جنس آنان است و بسیجی‌وار به فکر رفع موانع تولید و سرمایه گذاری و ارتقا سطح خدمات عمرانی و احیا پروژه‌های فراموش شده ولی حیاتی استان است.

معاون سیاسی استاندار بوشهر ابراز داشت: استاندار بوشهر مدیری در تراز نظام اسلامی و مردمی است که فرصت مغتنمی برای مردم شریف و ولایت مدار بوشهر است و انشاالله با وفاق و همدلی همه مسئولین و بزرگان استان شاهد تحول بیش از گذشته در استان باشیم.

ائمه جمعه معتمد ولایت و پناهگاه مردم هستند

ایرانی به اهمیت ولایت فقیه در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: اگر امروز جمهوری اسلامی به برکت ولایت فقیه و خون شهدا عزت و عظمت دارد به برکت امامت و لایت است و به گفته شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی جمهوری اسلامی حرم است و دفاع از این حرم واجب است.

وی افزود: امروز امید جهان اسلام و مظلومین عالم به رهبری عزیز و شجاع و صالح جمهوری اسلامی است و ما در دفاع از این حرم مسئولیت بزرگی بعهده داریم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، ائمه جمعه را سلسله الذهب انقلاب اسلامی دانست و یادآور شد: ائمه جمعه معتمد ولایت و پناهگاه مردم هستند و دولت آیت الله رئیسی اهتمام ویژه ای به این جایگاه عبادی سیاسی داشته و دفاع از جایگاه امام جمعه از وظایف مسئولین است و معتمدترین مشاوران دولت هستند و کسانی که سعی در تضعیف این جایگاه دارند راه به خطا می‌روند.

وی در ارتباط با حفظ امنیت جامعه افزود: نیروی انتظامی مقتدر ما اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش را نخواهد داد و با افرادی که جامعه را متشنج کنند و عربده کشی کنند بشدت برخورد خواهد کرد.

استکبار باید پاسخگوی برخوردهای دو گانه باشد

ایرانی افزود: از فردای جنگ جهانی دوم فاتحان خود خوانده با تقسیم دنیا و تشکیل سازمان ملل و بویژه شورای امنیت به بهانه حفظ امنیت جهانی، مستکبرانه علیه ملت‌های آزاد و مستقل به بهانه‌هایی از جمله دفاع از آزادی و دمکراسی و حقوق بشر در حمله به کشورهای مستقل و بویژه کشورهای اسلامی و تبلیغات دروغ لحظه‌ای درنگ نکردند.

وی برخوردهای دوگانه غرب و استکبار را ریشه همه ظلم‌ها و تبعیض‌ها دانست و خاطر نشان کرد: امروز دنیای استکبار باید پاسخگوی این برخوردهای دو گانه باشد آنجا که مردم مظلوم فلسطین و سوریه و افغانستان و عراق و لبنان و یمن و در قلب اروپا نسل کشی قرون وسطایی علیه مردم مسلمان بوسنی و هرزگوین و جنایات در سربرنیتسا که بعد از بیست سال حتی اثری از آن جنایات در سازمان ملل و شورای امنیت نیست آیا می‌توانند امروز مدعی صلح جهانی باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: نظام اسلامی ایران و رهبر انقلاب حضرت امام خامنه‌ای بر اساس احکام اسلامی هرگونه ظلم و ستم بر ملت‌ها را محکوم می‌کنند ولی آیا کشورهای غربی به ظلم‌های علیه بشریت تا کنون اندیشیده‌اند که بالاخره باید روزی در محضر همین ملت‌های ستمدیده پاسخ داده و در پیشگاه تاریخ به جرم جنایت علیه بشریت محاکمه شوند.

کد خبر 42997
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار