جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 10 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
رزمایش کمک‌های مومنانه در آبدان برگزار شد
بوشهر- رزمایش مواسات و همدلی همزمان با میلاد با سعادت حضرت امام سجاد (ع) در آبدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه آبدان ظهر سه شنبه در حاشیه برگزاری رزمایش مواسات و همدلی ضمن تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: ماه شعبان ماهی است که پر از ولادت، خوشی و فرخندگی است.

حجت الاسلام محمود کارگر در ادامه یادآور شد: برگزاری رزمایش کمک مومنانه قطعاً باعث خوشحالی و شادی خانواده‌های مستضعف خواهد شد.

کارگر یادآور شد: فرهنگ مواسات در اخلاق ما و در تعاملات اجتماعی ما جایگاه ویژه ای در نگاه اسلامی دارد و باید این امر استمرار پیدا کند.

امام جمعه آبدان خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به عنوان راهبر انقلاب اسلامی با نگاه هدایت گرانه در مقاطع مختلف و در چالش‌های فرهنگی. سیاسی. اجتماعی به عنوان تنها حجت شرعی و در عصر و زمانه ما هستند که با راهنمایی‌های پدرانه و مومنانه که نسبت به امت اسلامی دارند ما را در برابر این چالش‌هایی که در کشتی این انقلاب است هدایت می‌کند و به مقصود می‌رساند.

مدیر مرکز نیکوکاری امام رضا (ع) وابسته به کمیته امداد حضرت امام (ره) شهرستان نیز گفت :۵۰ بسته غذایی با کمک خیرین و کمیته امداد آماده شده است.

عبدالرضا بحرانی افزود: ارزش ریالی هر بسته ۶۰۰ هزار تومان است و این بسته‌ها در اختیار خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: با توجه به بیماری کرونا و وضعیت اقتصادی مردم مرکز نیکوکاری امام رضا (ع) آبدان گام‌های خوبی در خصوص توزیع سبد غذایی داشته است.

کد خبر 43174
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار