دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
اخبار ویژه :
امروز : 6 خبر
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
خداباوری نخستین رسالت منتظران مهدی (عج) در عصر غیبت است
ایسنا/بوشهر نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: مهدی باور بودن، بدون خداباوری در میدان عمل پذیرفته نیست که گام اول برای منتظران است و در گام دوم به عنوان یک وظیفه، مهدی باور و معرفت نسبت به امام زمان (عج) داشته باشید. 

آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری جشن نیمه شعبان و سالروز ولادت حضرت، ولی عصر (عج) در مصلای جمعه بندر گناوه اظهار کرد: تفکری که به افراد القا کند تنها منتظر باشند و برای ظهور هیچ بستری را فراهم نکنند نشستن و دست روی دست گذاشتن برای ظهور امام زمان (عج) تفکری غلط و به دور از واقعیت است، پس باید بدانیم که منتظر واقعی مسئولیت سنگینی را برعهده دارد.

وی تصریح کرد:‌ انتظار امر حاشیه‌ای نیست بلکه قدرت اسلام است و باید تلاش کنیم تقویت شود که در این ارتباط حضرت امام خمینی (رض) عارف و فقیه بزرگ که حق بزرگی بر جهان اسلام و بشریت دارد فرمود، انتظار، قدرت اسلام است.

او اضافه کرد:‌ رهبرمعظم انقلاب، در کتابی که در رابطه با انتظار منتشر شده، جملات زیبا و تعابیر بلندی مطرح می‌کند و در آن آورده است ما آمده ایم قدمی برداریم، مسیر را هموار کنیم تا آنجایی که ممکن است تا دشمنان را از سر راه برداریم تا حضرت در یک بستر آماده فکری که بشریت، تکامل فکری پیدا کند، آمادگی پذیرش را داشته باشیم و داریم این اقدامات را می‌کنیم.

انتهای پیام

کد خبر 43653
منبع خبر : خبرگزاری ایسنا

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار