جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰
سبک شماری کرونا آسیب‌زاست / لزوم ادامه واکسیناسیون
زاهدان- استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تجربیات گذشته نشان می‌دهد که هر زمان کرونا را سبک گرفته‌ایم، آسیب دیده‌ایم و هرکس که توصیه‌های بهداشتی را رعایت کرده آسیب کمتری دیده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، حسین مدرس خیابانی اظهار داشت: با توجه به ترددها و تجمع‌هایی که در ایام تعطیلات نوروزی صورت گرفته بدون شک پیک هفتم کرونا را در آینده پیش‌رو خواهیم داشت.

وی تاکید کرد: فرمانداران گزارش عملکرد در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی کرونا از جمله تبلیغات محیطی، تبلیغات فضای مجازی، برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی و آگاهی‌بخشی در حاشیه شهر و دفاتر تسهیلگری را ارائه دهند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: مؤثرترین موضوع برای کنترل کرونا واکسیناسیون است، از سویی میانگین واکسیناسیون در استان کمتر از میانگین کشوری است که باید تلاش‌ها برای افزایش آمار واکسیناسیون انجام شود و برای تحقق این امر باید واکسیناسیون سیار در نقاط پرتردد و و واکسیناسیون قشری در بین اقشار به صورت ویژه انجام شود.

وی ادامه داد: متأسفانه در حال حاضر فعالیت‌های غیر ضرور بدون محدودیت‌های کرونایی انجام می‌شود اما در حوزه آموزش محدودیت‌های کرونایی را اجرا می‌کنیم و بیشترین آسیب به نظام آموزشی وارد شده است.

مدرس خیابانی گفت: باید برای آموزش حضوری در دانشگاه‌ها و مدارس برنامه ریزی شود و برای این موضوع نشست‌هایی با حضور رؤسای دانشگاه‌ها و مسؤولان آموزش و پرورش برگزار و تدابیر لازم برای آموزش حضوری در مدارس و دانشگاه‌ها اتخاذ شود.

کد خبر 44032
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار