یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 19 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۰
۸۳ نفر به شمار مبتلایان کرونا هرمزگان در شبانه روز گذشته اضافه شد
بندرعباس - سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این روزها شاهد افزایش شمار مبتلایان کرونا و بستری های سرپرپایی در استان هستیم و در شبانه روز گذشته ۸۳ نفر به شمار مبتلایان اضافه شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، فاطمه نوروزیان اظهار داشت: در حال حاضر ۶۳۶ نفر در هرمزگان مبتلا به کرونا هستند و ۱۱۸ نفر از این شمار در بیمارستان تحت مراقبت می باشند که ۴۹ نفر از آنها در ۲۴ ساعت گذشته بستری شدند.

وی ادامه داد: از مجموع بستری های کرونا در بیمارستان های هرمزگان، ۲۴ نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر هستند که حال ۸ نفر از آنها بسیار وخیم گزارش شده و پزشکان با توجه به پیشرفت بیماری، امید چندانی به بهبودی آنها ندارند.

نوروزیان با تاکید بر اینکه کرونا هنوز وجود دارد و احتمال پیک جدید دور از انتظار نیست، گفت: با توجه به تصمیمات ستاد ملی کرونا مبنی بر بازگشایی حضوری مدارس لازم است خانواده ها طریقه خود مراقبتی از جمله اصول استفاده صحیح از ماسک را به فرزندان خود آموزش دهند و مسوولان مدارس نیز ضمن برقراری تهویه مناسب در مدرسه، حتما از سایر ظرفیت های ممکن از جمله کتابخانه و نمازخانه جهت برقراری فاصله اجتماعی در بین دانش آموزان استفاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: بازرسان بهداشتی به صورت مستمر از مدارس بازدید می کنند و شهروندانی که نسبت به وضعیت رعایت بهداشت در مدارس اعتراض دارند می توانند با شماره ۳۱۱۸ تماس بگیرند و موارد را گزارش کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در خصوص آخرین آمار فوتی های کرونا در استان، گفت: خوشبختانه در شبانه روز گذشته برای هشتمین روز در فروردین ماه ، مورد جدید فوتی در هرمزگان ثبت نشد و آمار فوتی ها در رقم ۲ هزار و ۶۰۶ نفر باقی ماند.

کد خبر 44507
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار