دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
اخبار ویژه :
امروز : 6 خبر
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
خانواده‌ها فرزندان خود را به آموختن قرآن تشویق کنند
گناوه- امام جمعه گناوه گفت: خانواده‌ها فرزندان خود را برای مصون ماندن از آسیب های اجتماعی به آموختن قرآن و آموزه‌های آن تشویق و ترغیب کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی صبح جمعه در آئین «جشن روزه اولی ها» در مصلی جمعه گناوه با تاکید بر استفاده بهینه از فرصت معنوی ماه ضیافت الهی اظهار داشت: باید از فرصت ماه رمضان و بهار قرآن و و فضای معنوی و قرآنی ماه مبارک رمضان حداکثر استفاده را ببریم.

امام جمعه گناوه افزود: انتخاب استان بوشهر به عنوان پایتخت قرآنی کشور فرصت مناسبی است که همه برای ترویج فرهنگ و آموزه‌های قرآنی تلاش مضاعف کنند.

وی یادآور شد: امروز بسیاری از مشکلات و آسیب‌ها در خانواده‌ها و جامعه به دلیل این است که افق زندگی ما با افق قرآن و سبک زندگی قرآنی و دینی فاصله گرفته است.

خانواده‌ها فرزندان خود را به آموختن قرآن تشویق کنند

وی گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مغتنم و مناسبی برای ترویج آموزه‌های قرآنی و مأنوس کردن بیشتر نوجوانان و نوجوانان با قرآن و آموزه‌های کتاب آسمانی است.

امام جمعه یادآور شد: قرآن و آموزه‌های آن نسخه شفابخش همه دردها است و باید این نسخه شفا بخش را در جامعه نهادینه کرد.

امام جمعه گناوه با تقدیر از تلاش فعالان قرآنی شهرستان افزود: همدلی و همراهی خوبی در راستای ترویج آموزه‌های قرآن در بین دستگاه‌ها مختلف، مسئولان و مروجان قرآنی شهرستان وجود دارد و با وجود امکانات اندک بهترین کارها و فعالیت‌های قرآنی با عشق و علاقه به قرآن و آینده نسل جوان قرآنی را در سطح شهرستان انجام می‌دهند که قابل تقدیر است.

خانواده‌ها فرزندان خود را به آموختن قرآن تشویق کنند

امام جمعه گناوه خاطرنشان کرد: وظیفه مسئولان حمایت از فعالان قرآنی است و فعالان این عرصه باید حمایت شوند.

وی گفت: خانواده‌های نیز اگر بخواهند که فرزندانشان در آینده از آسیب‌های موجود در جامعه مصون و محفوظ بمانند راه آن انس با قرآن و آموزه‌های کتاب الهی است و باید فرزندان خود را به آموختن قرآن و آموزه‌های آن تشویق و ترغیب کنند.

وی تصریح کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی فضای بسیار مناسب و پربرکتی برای ترویج فرهنگ دینی و قرآنی در کشور ایجاد و فراهم شده است و قاریان و حافظان و فعالان قرآنی کشور ما در جهان اسلام مطرح هستند.

خانواده‌ها فرزندان خود را به آموختن قرآن تشویق کنند

کد خبر 44877
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار