پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲
بخشدار ویژه خارگ درگذشت مادر شهیدوالا مقام محمدرضا حیدری را تسلیت گفت

خارگ : بخشدار ویژه خارگ در پی درگذشت مادر شهید والا مقام حیدری پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش خارگ آنلاین ، محمدرضا دشتی زاده بخشدار ویژه خارگ در پی درگذشت مادر شهید والا مقام محمدرضا حیدری  پیام تسلیتی صادر کرد، متن این پیام به این شرح است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

 

خانواده محترم شهید گرانقدر حیدری

 

ایمان و ایثار مادران معظم شهدا که فرزندان عزیز خویش را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان مؤمن و والا مقام نیست.

 

درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه «حاجیه خانم نصرت جوکاری» مادر گرامی شهید والا مقام «محمدرضا حیدری» را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌نمایم.

 

بی‌شک ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که توسط والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته که در این میان نقش این بانوی ارجمند در جهت تربیت اسوه‌های جهاد و مقاومت بی‌بدیل است. مادر والامقامی که با افتخار به شهادت فرزند عزیز خویش، در ادامه راه آن شهدای معظم با اعتقادی راسخ استقامت و پایداری کردند و به یقین از دست دادن این سرمایه‌های اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، بسیار غم‌انگیز است.

 

از منظر ادب و ارادت بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام کرده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. امید آن که به فضل الهی و در جوار فرزند شهیدیش قرین رحمت ربوبی گردند.

کد خبر 45044

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار