دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
اخبار ویژه :
امروز : 6 خبر
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
مسئله فلسطین نیازمند جهاد تبیین است
گناوه- رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: همه اندیشمندان و خواص جامعه باید به میدان بیایند و با مشارکت در جهاد تبیین نقش خود را در روشنگری مسئله قدس، فلسطین و رژیم صهیونیستی ایفا کنند.

حجت الاسلام عباس پارسایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در اسلام مرزبندی جغرافیایی معنایی ندارد و منطق دین مبین اسلام، استکبارستیزی و فریادرسی به مظلومان و مستضعفان عالم است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: مسئله فلسطین، نه تنها موضوع و مسئله اول مسلمانان بلکه موضوع و مسئله همه مستضعفان عالم است.

وی گفت: هوشمندی بنیانگذار انقلاب اسلامی (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس و زنده نگه داشتن نام و یاد فلسطین برای جهان اسلام، قابل تقدیر و ستایش است.

وی یادآور شد: در جهت گیری تمدنی بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری نیز مسئله فلسطین به عنوان یک مسئله بسیار مهم و اول جهان اسلام برشمرده شده است.

پارسایی خاطرنشان کرد: تحرکات اخیر رژیم غاصب و منحوس صهیونیستی علیه مظلومان فلسطینی نشان دهنده پایان عمر این رژیم اشغالگر و همچون دست و پا زدن در حال احتضار است.

وی گفت: این دست و پا زدن رژیم صهیونیستی نشانه نزدیک شدن به تحقق وعده صادق و الهی که رهبر معظم انقلاب به آن اشاره فرموده‌اند، است که «رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید».

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه تصریح کرد: آزادی فلسطین و قدس شریف نیازمند اطلاع رسانی، روشنگری و جهاد تبیین در این موضوع مهم جهان اسلام است.

وی بیان کرد: ضرورت دفاع از مردم مظلوم فلسطین و چیستی و چرایی مسئله قدس در جهان امروز باید به طور روشن برای جوانان و نوجوانان جامعه تبیین و روشنگری شود.

وی گفت: در این راستا همه اندیشمندان و خواص جامعه باید به میدان بیایند و با مشارکت در جهاد تبیین نقش خود را در روشنگری مسئله قدس، فلسطین و رژیم غاصب صهیونیستی ایفا کنند.

کد خبر 45063
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار