جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۰۰:۱۸
تلاش و صداقت در عمل  مصداق احترام  واقعی به مردم است

خارگ :   لطف اله علی پور نایب رئیس شورای شهر خارگ در  اولین جلسه ی گزارش عملکرد شش ماهه شهرداری خارگ  گفت:  فعالیت شورای ششم  شهر مقارن با شروع بکار دولت جدید بود  و این اتفاق میمون باعث شد تا با ورود مدیران جدید که روحیه ی تلاش و جهادگری ایشان در همان روزهای آغازین نمودار شد ،  باعث شود تا عزم شورا در پیگیری مجدانه ی مشکلات مردم جزم شود .

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین  : لطف اله علی پور نایب رئیس شورای شهر خارگ در  اولین جلسه ی گزارش عملکرد شش ماهه شهرداری خارگ  گفت:  فعالیت شورای ششم  شهر مقارن با شروع بکار دولت جدید بود  و این اتفاق میمون که با ورود مدیران جدید که روحیه ی تلاش و جهادگری ایشان در همان روزهای آغازین نمودار شد،  باعث شد تا عزم شورا در پیگیری مجدانه مشکلات مردم بیشترجزم شود .


علی پور  در ادامه افزود : بارها و بارها شعارهای انتخاباتی خود را مطالعه نموده و در راستای تحقق بسیاری از آنها بخصوص در دوره ششم تمام توان خود را بکار گرفته ام . ایشان با بیان این نکته که  با پیگیری و همراهی همکارانم در مجموعه ی شورای شهر، با برجسته کردن و بیان ابعاد معضل عدم وجود سیستم گاز شهری در خارگ ، همچنین جلب نظر مساعد مسولان نسبت به این مهم؛ موضوع را تا مدیران ارشد دولت و هیات های اندیشه ورز بسیج پیش بردیم تا با پررنگ شدن این معضل به نتایج خوبی در آینده نزدیک دست یابیم. ایشان همچنین از پیگیری و مکاتبات مستمر مجموعه شورای شهر برای حضور شناورهای جدید و در خور شأن مردم خارگ سخن گفته وافزود: به این دلیل که من هم ماندد سایر همشهریانم با کشتی تردد می کنم مشکلات و درد و رنج شهروندان جزیره را از نزدیک لمس کرده و گاها از صمیم قلب متاثر و شرمنده همشهریانم می شدم، این موضوع باعث شد تا من و همکارانم بعنوان نماینده مردم در تمام جلسات با مسولان حوزه های مختلف بصورت مکرر بحث تردد مردم خارگ را مطرح کنیم ،  تا جایی که استاندار محترم جناب آقای محمدی این مساله را جز اولویت طرح های استانی قرار داده و نتیجه تلاش مجموعه شورا، امام جمعه محترم ، فرماندار جهادی و بخشدار ویژه خارگ و دیگر مسؤلین شهر و استان ، حضور کشتی گلاره در مسیر تردد دریایی خارگ بود و قطعأ تا ورود شناورهای متعدد با کیفیت و درخور شأن مردم دست از تلاش نخواهیم کشید.


نایب رئیس شورای شهر خارگ ادامه داد؛ در بحث مهم درمان نیز پیگیری های مکرری انجام دادیم که نهایتا در سفر اخیر فرماندار محترم و مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر مقرر شد تجهیزات جدید آزمایشگاهی و دندانپزشکی و چند تخت بستری بیمار به مرکز بهداشت و درمان شهری خارگ اختصاص یابد که با عزمی راسخ تا لحظه استقرار تجهیزات پیگیر آن هستیم.
 علی پور همچنین از ورود شش تخت هوشمند آی سی یو به بیمارستان شهدای صنعت نفت خارگ خبر داد.
وی در ادامه از پیگیری روند خرید دستگاه سیتی اسکن در استان و تهران تا حصول نتیجه سخن گفت.

انتقاد از شورا حق مسلم مردم است

علی پور  نایب رئیس شورای شهر خارگ در اولین جلسه عملکرد شش ماهه شهرداری خارگ بیان کرد؛ اینکه مردم عزیز خارگ، اصحاب رسانه و فعالین اجتماعی ما را مورد نقد قرار می دهند کاملا قابل قبول است ، چراکه اگر دلسوزی ها و رهنمود های مردم شریف خارگ نباشد  امید و انگیزه مضاعف تلاش و پیگیری مشکلات در شورای شهرتقویت نمی شود . وی با بیان اینکه قدرت مدنی شورا به پشتوانه حضور و حمایت دائمی مردم است  ادامه داد؛ مردم خارگ سال ها با محرومیت های فراوان دست و پنجه نرم کرده اند و قطعا اولین اتفاقی که می افتد درد و دل هاییست که به گوش نمایندگانشان  رواست و شورا ی شهر همیشه امین و پذیرای ایشان خواهد بود. علی پور اضافه کرد؛ من به سهم خودم در چهارچوب قانون و وظایف ذاتی شورای شهر تمام تلاشم را در جهت پیگیری و حل مشکلات مردم شهر خواهم کرد . و اذعان دارم که ریشه کن شدن کامل دردهای کهنه و کمبودهای زیرساختی شهر مقداری زمان بر خواهد بود.

شهرداری و شورا

نایب رئیس شورای شهر در پایان از زحمات مدیریت شهری خارگ طی مدت حضور خود در شهرداری قدر دانی کرد و گفت؛ زیبا سازی معابر شهر خارگ لازم است اما به تنهایی کافی نیست؛ چراکه مردم از مجموعه شورا و شهرداری توقع دارند تا پروژه های شاخص و زیرساختی که نیاز اساسی همه اقشار جامعه را مرتفع  کند، انجام شود. وی تاکید کرد اولویت کار شهرداری باید به سرانجام رساندن پروژه های نیمه کاره گذشته به منظور جلوگیری از تضعیع بیت المال و شروع پروژه های جدید نیاز سنجی شده باشد.

کد خبر 45065

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار