دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
اخبار ویژه :
امروز : 6 خبر
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی سخنران مراسم روز قدس در بوشهر است
بوشهر- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: حجت‌الاسلام سید محمد رضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس سخنران مراسم روز جهانی قدس در بوشهر است.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور برگزاری باشکوه مراسم روز جهانی قدس در نقاط مختلف استان بوشهر برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم روز جهانی قدس در شهرها و روستاهای استان بیان کرد: این مراسم در بوشهر از ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه آغاز می‌شود و مردم از مسجد توحید تا مصلا جمعه راهپیمایی می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: سخنران مراسم روز جهانی قدس در بوشهر حجت‌الاسلام سید محمد رضا میرتاج‌الدینی نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس است.

امام جمعه موقت بوشهر با دعوت از همه مردم برای حضور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: روز جهانی قدس یکی از روزهای بسیار مهم برای جهان اسلام و نماد اتحاد و همبستگی مسلمانان است.

لزوم حضور فعال در راهپیمایی

جمالی بر حضور فعال در راهپیمایی این روز تأکید کرد و افزود: با توجه به فروکش شدن شیوع ویروس کرونا، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همه مسلمانان با وحدت و همدلی شعار رهایی قدس شریف را از اسارت اشغالگران صهیونیسم فریاد می‌زنند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی با رعایت شیوه‌نامه بهداشتی راهپیمایی روز جهانی قدس در همه شهرهای ۴۰ گانه و روستاهای مختلف استان بوشهر روز جمعه ۹ اردیبهشت برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: یکی از ویژگی‌های ماه مبارک رمضان، برپایی راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم فلسطین به فرمان امام راحل در آخرین جمعه از این ماه با عظمت است.

کد خبر 45280
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار