پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
بخشدار ویژه خارگ: روز قدس فرصت نمایش شکوه اتحاد و همبستگی جهان اسلام است

خارگ : بخشدار ویژه خارگ گفت:روز قدس، روز نمایش شکوه اتحاد و همبستگی جهان اسلام و تجلی همدلی و فریاد برائت از ظلم و ستم امت واحده اسلامی بر علیه رژیم غاصب صهیونیست است.

محمدرضا دشتی زاده اظهار داشت: تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، یادگار حکیمانه امام خمینی (ره) است، این تدبیر هوشمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی نور امید برای مبارزه علیه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی را در دل و جان مبارزان مظلوم فلسطین روشن نگاه داشت.

وی افزود: اهالی مقاوم و ایثارگر جزیره راهبردی خارگ امسال با توجه به شرایط حساس، در روز قدس به میدان خواهند آمد و اتحاد و همدلی خود را به نمایش خواهند گذاشت و شعارهای اتحاد و همدلی و مقاومت را بیش از گذشته سر خواهند داد و دشمنان نظام و مردم را ناامید خواهند کرد.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: روز قدس، روز نمایش شکوه اتحاد و همبستگی جهان اسلام و تجلی همدلی و فریاد برائت از ظلم و ستم امت واحده اسلامی بر علیه رژیم غاصب صهیونیست است.

دشتی زاده خاطرنشان کرد: اینجانب از مردم انقلابی، غیور و سلحشور جزیره راهبردی خارگ درخواست دارم همگام و همدوش با تمام آزادی خواهان جهان در این روز، پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و برگ زرین دیگری بر افتخارات انقلابی این جزیره سرافراز بیفزایند.

کد خبر 45393

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار