پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۳
دعوت فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس

خارگ : سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ با صدور اطلاعیه‌ای از عموم مردم جزیره خارگ برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آوردند.

به گزارش خارگ آنلاین :سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ با صدور اطلاعیه‌ای از عموم مردم جزیره خارگ برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آوردند.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«روز جهانی قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست‌های تفرقه‌انگیز است.»(مقام معظم رهبری مدظله العالی )

قریب به هفتاد سال است که شاهد وحشیانه ترین جنایات تاریخ اعم از کشتار زنان و کودکان، محاصره‌های غذایی و دارویی و تخریب خانه فلسطینیان از سوی رژیم اشغال گر قدس هستیم. اگر چه این روزها رژیم غاصب صهیونیستی از درون در حال فروپاشی است اما با مطرح کردن معامله قرن سعی بر آن دارد که حکومت جعلی خود را موجه جلوه دهد. امروز شاهد آن هستیم که مردم فلسطین با مقاومت خود پایه‌های سست رژیم صهیونیستی را متزلزل و موشک‌های مقاومت، دیوارهای حائل و گنبد آهنین صهیونیست‌ها را بی معنا ساخته است.

اینجاب ضمن اعلام انزجار از رژیم منفور صهیونیستی و حمایت از مقاومت مردم فلسطین، اعلام می‌کنم تلاش برخی کشورهای منطقه که سعی بر پیوند با اسرائیل دارند، سودی ندارد و آنها را نیز به نابودی خواهد کشاند.

مردم فهیم، آگاه و ولایتمدار جزیره خارگ، همدوش و همراه با دیگر اقشار ملت بزرگ ایران، همچون سال‌های گذشته با حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس، ضمن حمایت بی‌دریغ از مبارزات ملت مظلوم فلسطین، پاسخ قاطعانه‌ای به شیطنت‌های رژیم اشغالگر قدس و مدعیان دروغین دموکراسی و حقوق بشر داده و نشان خواهند داد که آرمان آزادی قدس شریف و فلسطین عزیز فراموش شدنی نیست.

کد خبر 45395

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار