پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷
دعوت معاون سیاسی امنیتی بخشداری ویژه خارگ از عموم مردم جهت شرکت در راهپیمایی روز قدس

 خارگ ؛  نگهدار حسین پور معاون سیاسی امنیتی بخشداری ویژه خارگ طی پیام ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز قدس از همه اقشار مردم متدین و انقلابی جزیره خارگ جهت شرکت در این راهپیمایی عظیم روز قدس دعوت به عمل آورد.

جزیره خارگ ؛  نگهدار حسین پور معاون سیاسی امنیتی بخشداری ویژه خارگ طی پیام ضمن گرامیداشت فرا رسیدن روز قدس از همه اقشار مردم متدین و انقلابی جزیره خارگ جهت شرکت در این راهپیمایی عظیم دعوت به عمل آورد.

 

 در این پیام آمده است؛

"بسم الله الرحمن الرحیم"

فرارسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، یادآور یکی از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین یادمان‌ها و میراث به جا مانده از حضرت امام خمینی (ره) یعنی روز جهانی قدس است که مبارزه با رژیم اشغالگر قدس را به نمادی از همبستگی، وحدت و یکپارچگی امت اسلامی و سمبل ظلم ستیزی و قیام ملت مظلوم فلسطین علیه اشغالگران قدس تبدیل نمود.

راهپیمایی و گرامیداشت روز قدس در چهل و سومین سال برگزاری، نماد و نشانی است نه‌تنها برای اعلام حمایت از فلسطین و فلسطینیان، بلکه فریادی است از سوی تمام مستضعفان و آزادگان سراسر جهان برای تحقق وعده‌ی الهی در نابودی ظلم ظالمان و ستم مستکبران.

پس از ۲ سال محدودیت در برگزاری راهپیمایی حضوری در ایران اسلامی، امسال زمینه شرکت گسترده اقشار مختلف مردم در این رویداد بزرگ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی فراهم آمده و طنین مرگ بر استکبار در سراسر این سرزمین و در بین آزادی‌خواهان جهان طنین‌انداز خواهد شد.

با توجه به اقدام شنیع رژیم کودک کش اسرائیل در جسارت به ساحت مقدس قبله نخست مسلمانان در پی سکوت  برخی از حکام  کشورهای اسلامی، بی شک مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی امسال نیز با حضور حداکثری در راهپیمایی روز قدس، همگام با سایر ملت های دنیا نفرت خود را از صهیونیسم ابراز داشته و آزادی قدس شریف از چنگال خونین جنایتکاران را فریاد خواهند زد.

اینجانب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی بزرگواران و گرامیداشت روز جهانی قدس و همچنین محکوم کردن حملات چند روز گذشته رژیم اشغالگر صهیونیستی به اولین قبله مسلمانان، مسجد الاقصی، از تمامی مردم شریف و انقلابی جزیره خارگ دعوت می نمایم تا در تجدید میثاق با آرمان‌های والای شهیدان سرافراز، امام راحل (ره) و تبعیت از فرامین مقام عظمای ولایت (مدظله‌العالی) همگام با ملت شریف ایران در راهپیمایی روز قدس شریف حضور بهم رسانند.

نگهدار حسین پور

معاون سیاسی امنیتی بخشداری ویژه خارگ

کد خبر 45413

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار