دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
اخبار ویژه :
امروز : 6 خبر
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
روز قدس صحنه اصلی حمایت از آرمان‌های وحدت امت اسلامی است
بوشهر- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گناوه گفت: روز جهانی قدس نمایش اصلی حمایت از آرمان‌های وحدت و یکپارچگی امت اسلامی در جهان است که در آن رژیم صهیونیستی و حامیان آن محکوم خواهد شد.

ضرغام مردانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در سال ۵۸ از سوی رهبر کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شد و امام (ره) در پیام خود به این مناسبت فرمودند: «روز قدس روز جهانی است و این روز، روز مبارزه مستضعفین با مستکبرین است».

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر اهمیت این روز جهانی تاکید دارند و فرموده‌اند: «روز جهانی قدس روز فریاد و مقاومت امت اسلامی در مقابل سیاست‌های تفرقه انگیز است».

وی گفت: روز جهانی قدس نمایش اصلی حمایت از آرمان‌های وحدت و یکپارچگی امت اسلامی در جهان است که در آن رژیم جعلی صهیونیستی و حمایت‌های سلطه گران از این رژیم اشغالگر محکوم خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه افزود: قدس شریف مهم‌ترین مساله حیاتی در جهان اسلام است که فراموش شدنی نیست و در این ارتباط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برنامه‌ریزی لازم برای بزرگداشت و پاسداری از آرمان و ارزش‌های این رویداد مهم جهانی را امسال نیز مانند سال‌های گذشته انجام داده است.

وی افزود: در همین راستا برنامه‌های روز جهانی قدس امسال در شهرستان گناوه، همزمان با سراسر کشور با شکوه هر چه بیشتر برگزار خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در گناوه ساعت ۱۱ صبح روز جمعه همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از میدان امام (ره) آغاز و تا مصلی جمعه با سخنرانی فرماندار محترم گناوه برگزار خواهد شد با قرائت قطعنامه به پایان خواهد رسید.

مردانی تصریح کرد: به آتش کشیدن پرچم و تابوت نمادین رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جهان خوار، اجرای سرود زنده خیابانی، برپایی نمایشگاه پوستر و عکس مقاومت مردم فلسطین و اجرای گروه سرود در محل مصلی از مهمترین برنامه‌های جانبی روز جهانی قدس در گناوه است.

وی گفت: پخش سرودها و آهنگ‌های انقلابی و مقاومت از طریق سیستم‌های صوتی مساجدی که در خیابان‌های اصلی و چهار راه‌های شهر قرار دارند، توزیع و نصب پرچم فلسطین و تصاویر سردار بزرگ مقاومت، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، بر روی خودروهای سطح شهر نیز از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این روز است.

کد خبر 45428
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار