دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Monday, 20 May 2024
اخبار ویژه :
امروز : 6 خبر
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
فهرست جنایات صهیونیست‌ها خیلی بلند است
بوشهر- نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازش ثمره‌ای نداشته است، گفت: فهرست جنایات صهیونیست‌ها خیلی بلند است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم رضایی صبح جمعه در مراسم روز جهانی قدس در شهر آب‌پخش ضمن تجلیل از جانفشانی‌ها و ایثارگری‌های ملت مظلوم فلسطین اظهار داشت: رد پای رژیم صهیونیستی در جنایات مختلف دیده می‌شود و هر روز در حال گسترش جنایات خود است.

وی با بیان اینکه وظیفه داریم از مردم مظلوم فلسطین دفاع کنیم خاطرنشان کرد: تا زمانی که صهیونیست‌های جنایتکار هستند منطقه روی آرامش به خود نخواهد دید و وظیفه داریم که برای حفظ امنیت خود مقابل اینها بایستیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: تنها راهی که برای مقابله با این رژیم داریم مقاومت است و همه پیمان‌های سازش منجر به شکست شده است و چیزی جز خسارت و ضرر برای فلسطینی‌ها و جهان اسلام نداشته است.

وی افزود: هر اقدام تروریستی که در این سال‌ها در منطقه می‌بینیم یک سرش به رژیم صهیونیستی می‌رسد. در کشور ما نخبه‌ها و دانشمندان ما را ترور کردند چون با پیشرفت کشور ما مشکل دارند.

رضایی تصریح کرد: مشکل این رژیم با جمهوری اسلامی شجاعت و حریت ما است و نمی‌توانند ببینند که جمهوری اسلامی می‌خواهد مستقل باشند و به همین دلیل در زمینه‌های مختلف با ما دشمنی می‌کنند و اوج دشمنی آنها را در این سال‌ها می‌بینیم.

وی به اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی در ایران اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: بخش زیادی از امنیت امروز مدیون تلاش‌های دانشمندانی چون شهید فخری‌زاده است که توسط رژیم صهیونیستی ترور شد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: فهرست جنایات صهیونیست‌ها خیلی بلند است. حمایت گسترده‌ای از داعش داشتند تا جنایات خود را در این منطقه گسترش دهند.

وی صهیونیست‌ها را مادرخرج جنایات علیه ایران اسلامی دانست و بیان کرد: تا زمانی که اینها در این منطقه هستند، ما روی آرامش را نخواهیم دید و از هر کسی که جلوی صهیونیست‌ها بایستد حمایت می‌کنیم.

رضایی حمایت از جریان مقاومت را حمایت از امنیت ایران اسلامی دانست و تصریح کرد: وظیفه شرعی ما مسلمانان است که از یک مسلمان مظلوم حمایت کنیم و بخشی از این حمایت حضور در مراسم روز قدس است.

کد خبر 45456
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار