جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
به مناسبت روز شورا ها؛ تلاش شورای شهر برای  مردم خارگ

خارگ : احمد محمدی زاده در نشست با اعضای شوراها و شهرداران ۴۰ گانه استان بوشهر با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به مردم اظهار داشت:  شوراها و شهرداران در ثروتمندتر شدن شهرها کمک کنند، چرا که یک جامعه فقیر همیشه فقیر می‌ماند و جامعه‌ای که سرمایه‌گذاری در آن بیشتر باشد قطعا موفق‌تر است.

به گزارش خارگ آنلاین :احمد محمدی زاده در نشست با اعضای شوراها و شهرداران ۴۰ گانه استان بوشهر با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی شبانه‌روزی به مردم اظهار داشت:  شوراها و شهرداران در ثروتمندتر شدن شهرها کمک کنند، چرا که یک جامعه فقیر همیشه فقیر می‌ماند و جامعه‌ای که سرمایه‌گذاری در آن بیشتر باشد قطعا موفق‌تر است.


وی خواستار حمایت شهرداری‌ها از موضوع مسکن شد و افزود: موضوع مسکن و نهضت ملی مسکن مساله مهمی است که شهرداری‌ها نقش مهمی در تامین زمین دارند.

حضور شورای شهر خارگ در استانداری بوشهر

در جلسه ای که یک روز قبل از روز گرامی داشت شورا ها ی شهر در مکان استانداری بوشهر با حضور استاندار و  روسای شورای شهر تشکیل شد ؛  وطن دوست رئیس شورای شهر خارگ بهمراه علی پور نماینده خارگ در شورای شهرستان نیز حضور داشتند. پیش از جلسه با تلاش و تاکید علی پور نایب رئیس شورای شهر ؛ مشکلات  مردم خارگ به گوش  نیک روش رئیس شوراهای شهرستان رسانیده شد تا وی با توجه به فرصتی  که برای بیان مشکلات شوراهای شهر استان بوشهر داشت  از درد های مردم مقاوم خارگ سخن بگوید.نیک روش در رابطه با معضلات بغرنج مردم خارگ مباحث؛ تردد نامنظم شناورها و چارتر کردن شناورهای جدید،مشکل طرح جامع، عدم استقرار آبفا در خارگ، تعلق نگرفتن حق آلایندگی  بصورت متوازن به مردم خارگ را مطرح کرد.

مردم ارزشمندترین سرمایه خارگ

وطن دوست رئیس شورای شهر خارگ در حاشیه ی این جلسه با گرفتن زمان بیشتری از استاندار بوشهر ،  از ساماندهي شناورها وپايداري شبكه برق مردم شهر خارگ در تابستان سخن گفت.محمد زاده استاندار بوشهر نیز که با اشراف کامل به مشکلات مردم خارگ شنوای این معضلات بود ضمن تشريح پيگيري هاي انجام شده ،ازمعاونت عمرانی خواست تا به نتیجه رسیدن راه اندازی مولد های جدید تولید برق در خارگ دست از تلاش نکشد.
وطن دوست همچين خواستار توجه بيشتر استان در پرداخت حق آلايندگي به مردم جزيره خارگ شدكه استاندار بوشهر توجه ويژه خود به این مساله را بیان کرد.

کد خبر 45507

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار