جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵
شوراهای شهر بزرگترین نهاد مدنی کشور

خارگ : حضور شوراهای شهر و روستا بعنوان یک نهاد مردمی در کنار سازمان های دولتی و اجرایی، ابزار ارزشمندیست که می تواند موج اعتماد بین مردم و مسولان بوجود آورد.

به گزارش خارگ آنلاین : به مناسبت بزرگداشت روز شوراها جلسه ای با حضور اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای شهرستان  با صالح رحیمی فرماندار بوشهر، معاونین فرماندار، بخشداران مرکزی و چغادک در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

 

فرماندار بوشهر ضمن تبریک روز شورا با اشاره به اینکه در تقویم رسمی کشور روز نهم اردیبهشت ماه به عنوان روز شوراها نامگذاری شده است، اظهار داشت: هدف از برگزاری این نشست تقدیر و قدردانی از زحمات اعضای شوراهای اسلامی شهرستان می باشد که در راستای عمران و آبادانی شهرستان در تلاش هستند.

حق مردم خارگ پایمال نشود

علی پور نماینده خارگ در شورای شهرستان، درجلسه ای که با حضور فرماندار بوشهر و نمایندگان شوراهای شهر برگزار شد گفت: مردم خارگ با حضور صنایع بزرگ و حجم عظیم آلایندگی که از نزدیکترین فاصله در تماس با آن هستند نیازمند درنظر گرفتن حقوق ویژه در بحث حق آلایندگی هستند. صرفا به این خاطر که سرانه ی جمعیت خارگ کم است ، نمی توان حق  آلایندگی کمتری به مردم جزیره اختصاص داد چراکه اثرات حضور صنایع و درصد بالای آلایندگی و شدت آنها و مضراتی که گریبان گیر مردم خارگ می شود را  نباید نادیده گرفت و این امر خلاف عدالت اجتماعی و اقتصادی است.وی از مسولان خواست که با دقت نظر بیشتری این مساله را دنبال کنند. رحیمی فرماندار بوشهر نیز از نظر مساعد خود و پیگیری مجدانه ی این موضوع خبرداد.

کد خبر 45541

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار