جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
پیام تبریک بخشدار ویژه خارگ بمناسبت هفته کار و کارگر

خارگ : بخشدار ویژه خارگ با صدور پیامی هفته کار و کارگر را به تمامی کارگران سرافراز و شریف جزیره راهبردی خارگ تبریک گفت.

به گزارش خارگ آنلاین، در متن پیام بخشدار ویژه خارگ آمده است:

کارگران از نیروهای وفادار به نظام و انقلاب و قشری تلاشگر، مقتدر و مولد در جامعه هستند که همواره در تحقق اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش موثر داشته اند و در صحنه های مختلف انقلاب و دفاع مقدس حضوری چشمگیر داشته اند و چرخ های تولید کشور با دستان و بازوان خستگی ناپذیر آنان در گردش است.

توسعه و پیشرفت روزافزون و شکوفایی ایران اسلامی مدیون زحمات و تلاش‌های بی‌وقفه کارگران نوآور و خلاق این مرز و بوم است و بی‌شک توفیقات حاصل شده در عرصه‌های علمی، اقتصادی و صنعتی کشور نتیجه مجاهدت‌های این قشر از جامعه در کنار دیگر اقشار زحمتکش است.

هم اکنون نیاز محوری این کشور و نظام بویژه در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام «سال تولید، دانش‌بنیان، اشتغال‌آفرین» مزین شده، آن است که تلاشگران عرصه‌ کار و سازندگی با تجهیز خود به علم و دانش روز و بهره ‌گیری از توان و تخصص و تجربه برای تقویت حضور در بازارهای داخلی و خارجی گام های موثر و بلندی بردارند.

امید است در راستای تدابیر امیدبخش دولت سیزدهم در مسیر رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی، کارگران دلسوز و متعهد استان با همت و عزم راسخ در راستای افزایش و رشد تولید گام‌های موثر برداشته و زمینە تحقق عملی شعار سال را فراهم نمایند.

اینجانب ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های زحمتکشان عرصه کار و تولید، فرارسیدن هفته کار و کارگر را به همه کارگران شریف و زحمتکش به‌ویژه کارگران پرتلاش و فعالان اقتصادی جزیره راهبردی خارگ تبریک عرض نموده و با ادای احترام به مقام شامخ این عزیزان، موفقیت و سربلندی روزافزون جامعه شریف کارگری را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

کد خبر 45546

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار