جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰
سپاه با تکیه بر پژوهش به پیشرفت‌های خوبی دست یافته است

بوشهر - فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: سپاه با تکیه بر پژوهش به پیشرفت‌های خوبی دست یافته است.

به گزارش خبرگزاری خارگ آنلاین، سردار علی رزمجو صبح پنجشنبه در مراسم روز پژوهش اظهار داشت: در سپاه، دانش و پژوهش سال‌هاست که سازمان‌دهی شده و نتایج خیلی خوبی هم در این زمینه کسب شده است.

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر با توصیه و تأکید بر انجام پژوهش در تمامی سطوح ادامه داد: وقتی قدرت دانش در کنار قدرت معنویت قرار می‌گیرد بر تمام مسائل و مشکلات غلبه پیدا می‌شود.

رزمجو ادامه داد: پژوهش آغازی برای حرکت صحیح در جغرافیای کلان حیات دنیایی انسان‌ها است که راه برای ما نمایان، اهداف را مشخص و پدیده‌ها را کشف و قدرت استفاده از اشیا و ابزار را برای انسان‌ها ارائه می‌دهد.

وی تصریح کرد: حیات بالنده و مستقل یک نظام در ابعاد مختلف بستگی به توانمندی آن در عرصه علم، فن‌آوری و تولیدات راهبردی دارد که پژوهش به عنوان یک موهبت الهی در این رابطه نقش مهمی داشته و موجب بالندگی جامعه می‌شود.

این مقام مسئول نتیجه فرآیند نظام‌مند پژوهش را تولید دانش عنوان و تأکید کرد: سرچشمه فیاض پژوهش، کارآمدی و گسترش سازمان است و انسان‌ها از این راه به بهترین نتیجه می‌رسند و دقیقاً به همین علت است که ما پیشرفت سپاه را در انسان-های با تجربه و متعهد همراه با اتخاذ روش‌ها در مقابله با تهدیدها می‌دانیم که این کار با تحقیق و پژوهش انجام می‌شود.

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر افزود: اگر سپاه در مسیر پژوهش‌هایی که تاکنون در آن انجام شده است قرار نمی‌گرفت امروز ما به خیلی از پیشرفت‌های کنونی دست پیدا نکرده بودیم.

سردار رزمجو اذعان کرد: پژوهش همواره جایگاه ویژه‌ای در ادارات و نهادها و حتی امورات شخصی داشته است و بی تردید دستیابی به راه ترقی، پیشرفت، تعالی و توسعه و استمرار آن در گرو دارا بودن و ارتقا سطح پژوهش در هر مجموعه است.

وی خاطرنشان کرد: در هر حوزه کار و اقلیم می‌توان گفت بدون پژوهش یک جغرافیای تاریک وابسته و راکد به وجود می‌آید.

فرمانده سپاه استان بوشهر یادآور شد: بررسی تاریخ و زمان کنونی به ما نشان می‌دهد در هر جایی پژوهش وجود داشته و نخبگان به تحقیق درباره راهکارها پرداخته‌اند در آن محیط شکوفایی، امنیت، آرامش و پیشرفت در تمام عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ایجاد شده که در سرزمین آن‌ها اثرگذار بوده است.

کد خبر 46

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار