شنبه, ۶ مرداد ۱۴۰۳ - Saturday, 27 July 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
دولت برنامه‌ها و تلاش ویژه‌ای برای رفع مشکلات مردم دارد
بوشهر- معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به اینکه باید به انتظارات مردم پاسخ دهیم، گفت: دولت برنامه‌ها و تلاش ویژه‌ای برای رفع مشکلات مردم دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی صبح جمعه در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان از تلاش دولت برای رفع مشکلات مردم خبر داد و اظهار داشت: استراحت در این دولت معنایی ندارد و باید برخی عقب‌ماندگی‌های اخیر را جبران کنیم.

وی با اشاره به اینکه دولت با کارهای انباشته‌شده فراوانی روبرو است، افزود: همه استان‌ها تقریباً با مشکل آب روبرو هستند و حتی در آذربایجان با این سطح بارندگی شاهد مشکل آب هستیم.

معاون امور مجلس رئیس جمهور اضافه کرد: وزارت نیرو با تمام توان در صحنه است و رئیس جمهور هم به صورت مستمر پیگیر است تا مشکل آب در استان‌های مختلف حل شود.

وی استفاده از شیوه‌های مختلف برای رفع مشکل آب را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: استفاده از طرح‌های سدسازی، آبخیزداری، تغییر الگوی کشت و… از راهکارهای مناسب برای بهبود وضعیت آب است.

حسینی توسعه زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی در نقاط مختلف کشور را از اولویت‌های دولت دانست و بیان کرد: توسعه بخش سلامت در شهرستان دشتستان را نیز با جدیت دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه انتظارات از دولت باید معقول و منطقی باشد تاکید کرد: منابع اعتباری دولت هم محدودیت‌هایی دارد و نمی‌شود همه خواسته‌ها را انجام داد.

معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به اینکه دولت قبل بدهی‌های فراوانی را برای این دولت بر جای گذاشته است، افزود: تعهداتی برای این دولت ایجاد شده است که با توجه به محدودیت‌های اعتباری کار را سخت کرده است.

وی با اشاره به اینکه دولت تلاش و برنامه منظمی برای تکمیل پروژه‌ها دارد تصریح کرد: رئیس جمهور تاکید ویژه‌ای بر رفع مشکلات مردم دارد.

حسینی با بیان اینکه باید کاری کنیم که مردم همراهی مسئولان را در عمل ببینند خاطرنشان کرد: حضور مسئولان در بین مردم تقویت شده است و این از برکات انقلاب اسلامی است.

کد خبر 46585
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار