شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Saturday, 20 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
پرچم حرم رضوی در شهر بردستان برافراشته شد
بوشهر- در مراسمی با حضور مردم و مسئولان، پرچم حرم رضوی در شهر بردستان برافراشته شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه دیر ظهر چهارشنبه در آئین استقبال از خادمان امام رضا (ع) و برافراشته شدن پرچم رضوی در شهر بردستان، با تبریک میلاد امام رضا (ع)، اظهار داشت: خدای بزرگ را شاکریم که میزبان خادمان حرم رضوی هستیم که قدومشان مایه خیر و برکت برای شهرستان است.

حجت الاسلام سیدعلی حسینی افزود: امسال در دهه کرامت باید بیش از سال‌های گذشته نسبت به تبیین شخصیت امام هشتم (ع) و معارف رضوی اقدام کنیم چون دشمنان ما سعی کرده اند نسبت به ساحت مقدس این امام بزرگوار اساعه ادب کنند.

وی ادامه داد: وظیفه همه گویندگان و قلم بدستان و هنرمندان این است که با هر وسیله‌ای در تبیین شخصیت آن بزرگوار و معارف رضوی تلاش کنند تا هتک حرمت صورت گرفته در فیلم عنکبوت مقدس جبران شود.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار شهرستان دیر نیز در آئین گل افشانی قبور مطهر شهدای گمنام بردستان با خوش آمدگویی به خادمان امام رضا (ع)، گفت: شهرستان دیر به مردمانی سراسر شیعه و محب اهلبیت و دوستدار همیشگی انقلاب و همراه با امام و مقام معظم رهبری مفتخر است.

مصطفی فخرایی افزود: در برابر همه بدخواهان و آنهایی که عنکبوت نامقدس هستند ما حرم امام رضا (ع) را بقعه‌ای از بهشت می‌دانیم و به آن افتخار می کنبم.

کد خبر 46739
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار