جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ - Friday, 19 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
حضور حداکثری در انتخابات و انتخاب فرد اصلح و مردمی

امام جمعه جزیره خارگ حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا کمالی در نماز جمعه امروز در بحث انتخابات اشاره به این داشتند که وظیفه همه ما مردم حضور حداکثری در انتخابات است و کسی را انتخاب باید کرد که مشکل کشور را حل نماید و خود را فدای مردم کند.

به گزارش خبرنگار خارگ آنلاین : امام جمعه جزیره خارگ حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا کمالی،در نماز جمعه امروز درمورد انتخابات اشاره به این داشتند، که وظیفه همه ما مردم حضور حداکثری در انتخابات است و کسی را انتخاب باید کرد که مشکل کشور را حل نماید و خود را فدای مردم کند. ایشان در ادامه ذکر کرد: مجلس در راس امور است و مسیر دولت به مجلس بستگی دارد. و باید در نظر داشت یک فرد مردمی انتخاب کرد که حقوق مردم را احترام بگذارد.

 

در ادامه ایشان اشاره به سالروز تاسیس سپاه پاسداران فرودگاه نمود و بیان کرد: سپاه فرودگاه ، نیاز مهم یک کشور می باشد که امنیت را برقرار نماید و از لحاظ سیاسی بسیار تاثیرگذار می باشد. و دشمن خودش می داند که با درایت نیروهای سپاه حفاظت فرودگاه ، نمیواند راه به جای ببرد و در این کار ناامید شده است.

 

ایشان در ادامه ذکر کرد: دشمن در ایران و لبنان و عراق سیاست اختشاش را پیش کشیده است که در لبنان و ایران خوشبختانه نتوانست موفق شود و در حال حاضر بعد از حربه اختشاش ، بحث استعفای ریاست جمهوری ایران را در پیش گرفته که هدفشان این بوده در خلا دولت بخواهند هرکار که بتوانند بکنند اما با درایت و هوش مقام معظم رهبری مغلوب شدند و در این حربه نیز شکست خوردند.

 

ایشان در پایان خطبه خود اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در اجلاسیه نماز، که هرساله برگزار می گردد، کردند و بیان داشتند : جامعه باید به سمت اجرا و انجام این فریضه حرکت کند و نماز در جامعه ضامن بقا و سعادت و سلامت آن جامعه می باشد. نماز یک هدیه بزرگ از طرف خداوند به بندگان است و این فریضه بزرگ باید در جامعه پرنگ گردد که ما را از گناه دور میکند.

کد خبر 47

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار