سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 14 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
سند چشم انداز ۲۰ ساله ورزش استان بوشهر در تراز انقلاب ترسیم شود
بوشهر-نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: سند چشم انداز ۲۰ ساله ورزش استان بوشهر در تراز انقلاب اسلامی و ملی و فراملی ترسیم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر دوشنبه در نشست سرپرست، کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان و جمعی از جامعه ورزش استان از جوان به عنوان ثروت و قدرت جامعه یاد کرد و اظهار داشت: ثروت حقیقی مملکت، فراتر از منابع نفت و گاز و معادن، منابع انسانی یک مملکت است و در این بین منابع انسانی جوان از مهمترین مؤلفه‌های قدرت و ثروت محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر افزود: باید برنامه ریزی ویژه ای از سنین کودکی و پایه در جهت مهارت افزایی، بسترسازی، رشد و بالندگی جامعه انجام شود.

وی استان بوشهر را یکی از استان‌های پیشرو در ورزش از دیرباز عنوان کرد و افزود: این استان در عرصه‌های جهانی و ملی در حوزه ورزش قهرمانی پیشرفت‌های خوبی کسب کرده و لازم است سند چشم انداز ۲۰ ساله ورزش استان در تراز انقلاب اسلامی و ملی و فراملی با سرمایه گذاری در منابع انسانی و اعتبارات برای توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی، ترسیم شود.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه بوشهر یاد آور شد: ضعف مدیرت اقتصادی در ورزش استان لطمات جبران ناپذیری به ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وارد کرده است که در این زمینه باید از پیوست اقتصادی با قید التزامِ حمایت مراکز صنعتی و اقتصادی استان استفاده کرد.

کد خبر 47294
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار