سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Tuesday, 30 April 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
شهرک درمان و سلامت بوشهر در یکی از نقاط کم تردد شهر ایجاد شود
بوشهر- رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: شهرک درمان و سلامت بوشهر در یکی از نقاط کم تردد شهر ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیده هلال بحر صبح سه‌شنبه در نشست اعضای شورای اسلامی شهر بوشهر اظهار داشت: قرار گرفتن مطلب پزشکان و مراکز درمانی در هسته مرکزی یکی از خیابان‌های اصلی و پرتردد شهر و عدم پیش بینی پارکینگ برای خودروها سبب مشکلات ترافیکی شده که متأسفانه روز به روز تعداد ساختمان‌های پزشکان در خیابان امام خمینی افزایش پیدا کرده و این خیابان توانایی این حجم ترافیک را ندارد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برخی مطب‌ها فاقد آسانسور و یا با وجود آسانسور به دلیل ازدحام جمعیت و نا ایمن بودن آسانسورها مشکلاتی برای شهروندان به وجود آورده است.

رئیس کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر بوشهر افزود: انتظار می‌رود سازمان نظام پزشکی توجه بیشتری در حل این مشکلات در راستای دسترسی عادلانه به خدمات پزشکی برای شهروندان علاوه بر رفع مشکلات ترافیکی خیابان امام و استاندارد سازی ساختمان‌های پزشکان داشته باشد.

وی با اشاره به پیشنهاد شش ماه پیش خود برای ایجاد شهرک درمان و سلامت در یکی از نقاط کم تردد با دسترسی بهتر به امکانات درمانی در معاونت عمرانی استاندار گفت: تا کنون اقبالی در این مورد دیده نشده است در حالی که ایجاد این شهرک قطعاً می‌تواند در جهت ساماندهی مراکز درمانی در مرکز استان و دسترسی بهتر هم استانی‌های عزیز به مراکز درمانی و رفع گره ترافیکی خیابان امام خمینی مؤثر باشد.

کد خبر 47304
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار