پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۷ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲
110 داوطلب در آزمون سراسری 1401 در خارگ، با هم به رقابت می پردازند.

خارگ :  رییس آموزش و پرورش خارگ، کنکور سراسری را بزرگترین رخداد و هماورد علمی برشمرد و گفت:  110 داوطلب در آزمون سراسری 1401 در خارگ، با هم به رقابت می پردازند. که از این آمار از جمع شرکت کنندگان در 5 گروه آزمایشی را ، 52 نفر در رشته علوم تجربی، 10 نفر در رشته علوم ریاضی ، 15 نفر در رشته علوم انسانی، 14 نفر در رشته هنر و 19 نفر در رشته زبان‌های خارجی اعلام نمود و گفت: از این تعداد 75 نفر زن و 35 نفر مرد می باشند.

به گزارش خارگ آنلاین : رییس آموزش و پرورش خارگ، کنکور سراسری را بزرگترین رخداد و هماورد علمی برشمرد و گفت: 110 داوطلب در آزمون سراسری 1401 در خارگ، با هم به رقابت می پردازند.


 ندیم زاده، آمار شرکت کنندگان در 5 گروه آزمایشی را ، 52 نفر در رشته علوم تجربی، 10 نفر در رشته علوم ریاضی ، 15 نفر در رشته علوم انسانی، 14 نفر در رشته هنر و 19 نفر در رشته زبان‌های خارجی اعلام نمود و گفت: از این تعداد 75 نفر زن و 35 نفر مرد می باشند.


ندیم زاده، همچنین در خصوص زمان برگزاری آزمون اظهار داشت: آزمون گروه هنر چهارشنبه هشتم تیرماه ، آزمون علوم انسانی و علوم ریاضی پنجشنبه نهم تیرماه، آزمون علوم تجربی جمعه دهم تیرماه و آزمون زبان های خارجی شنبه یازدهم تیرماه برگزار خواهد شد.


رییس آموزش و پرورش خارگ در ادامه افزود: با تمهیدات در نظر گرفته شده و برگزاری جلسات توجیهی متعدد با مسئولین مرتبط و همچنین بازدید های مکرر از مکان برگزاری آزمون، تمام شرایط، مهیای برگزاری یک رقابت و ماراتُن علمی سالم و بانشاط است.


وی از هماهنگی با دستگاه های اجرایی منطقه، از جمله بخشداری، شهرداری، شورای شهر، نیروی انتظامی، شبکه بهداشت، اداره برق و همچنین شرکت پایانه های نفتی خبر داد و از کلیه مسئولین منطقه، درخواست نمود به منظور رفع نواقص احتمالی تا پایان برگزاری آزمون، آمادگی کامل داشته باشند.


ندیم زاده، افزود: به حول و قوه الهی از صبح روز چهارشنبه هشتم تیرماه، رأس ساعت ۷ صبح درب حوزه برگزاری آزمون بر روی داوطلبان باز و در ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه درب بسته می شود و آزمون به صورت رسمی راس ساعت 8 صبح آغاز می گردد.


در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرينت كارت شركت در آزمون، اصل كارت ملي و يا اصل شناسنامه عكس دار الزامي است.


همراه داشتن هرگونه وسايل ارتباط الكترونيكي و دستگاه حافظه‌دار ( از قبيل پيجر، تلفن همراه، تبلت، قلم نوري، ساعت هوشمند، دستبند هوشمند، انگشتر هوشمند و ... ) در جلسه آزمون حتي درحالت خاموش، به عنوان تقلب و تخلف تلقي شده و مطابق مقررات رفتار خواهد شد.


در حوزه امتحانی رئیس حوزه، ناظر، مراقب، رابط، منشی، خدمتگزار و نیروی انتظامی مستقر می گردند تا همه شرایط برای برگزاری کنکور به‌ گونه‌ای باشد که داوطلبان در نهایت آرامش و بدون هرگونه استرس محیطی، آزمون سراسری را سپری کنند.


رییس آموزش و پرورش خارگ، در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبین شرکت کننده در این آزمون علمی مهم، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با برگزاری کنکوری سالم و توام با آرامش، زمینه ارتقاء سطح علمی فرزندان این دیار را فراهم نماییم.

کد خبر 47308

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار