یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ تیر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۰
فضای مورد نیاز شرکت‌های دانش‌بنیان در بوشهر تامین می‌شود
بوشهر- رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس استان بوشهر گفت: امیدواریم با حمایت مسئولان فضای مورد نیاز شرکت‌های دانش‌بنیان در بوشهر تامین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن حبیبی صبح چهارشنبه در نشست بررسی مسائل مالیاتی شرکت‌های دانش‌بنیان در بوشهر اظهار داشت: در راستای توسعه و تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان همه دستگاه‌ها باید پای کار باشند و همکاری کنند.

وی با اشاره به استقرار ۱۷۵ شرکت دانش بنیان و واحد فناور در پارک علم و فناوری خلیج فارس خبر داد و خاطرنشان کرد: طی سه ماه ابتدایی سال جاری میزان پذیرش این شرکت‌ها برابر با کل سال گذشته بوده است.

رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس بیان کرد: تأمین فضای مورد نیاز برای شرکت‌های دانش‌بنیان یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های ما است و در واقع تشکیل و جذب شرکت‌های دانش بنیان نیازمند تأمین فضا است.

وی با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی ساختمان مرکزی پارک علم و فناوری خلیج فارس اضافه کرد: انتظار داریم با حمایت‌های مسئولان هر چه سریع‌تر تکمیل شود تا از این طریق مشکل استقرار ۴۰ شرکت برطرف شود.

حبیبی تاکید کرد: شرکت‌های زیر مجموعه پارک علم و فناوری استان بوشهر موفق شدند در سال گذشته برای حدود هزار و ۶۰۰ نفر به صورت مستقیم و بیش از ۵ هزار نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد کنند.

تسهیل امور مالیاتی شرکت‌های دانش بنیان

مدیر کل امور مالیاتی استان بوشهر نیز در این نشست با اشاره به حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: برای تسهیل انجام امور مالیاتی شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم.

رستمی از اختصاص واحدی خاص برای انجام امور مالیاتی این شرکت‌ها خبر داد و افزود: از همه ظرفیت‌ها به ویژه در زمینه معافیت‌های مالیاتی برای واحدهای فناور و دانش بنیان استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 47339
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار