یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
فعالیت‌های جهادی در استان بوشهر تقویت شود
بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: فعالیت‌های جهادی در استان بوشهر تقویت شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر پورات صبح چهارشنبه در نشست کارگروه فرهنگی، اجتماعی اظهار داشت: اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها به‌صورت جهادی و انقلابی باعث موفقیت بیشتر می‌شود.

وی اضافه کرد: هر برنامه و طرحی که به‌صورت جهادی و انقلابی عملیاتی شد همراه با موفقیت است که در این راستا باید این فرهنگ در تمامی برنامه‌ها برای حل مشکلات جامعه و محقق شدن مطالبات مردم متبلور شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر، زیرساخت توسعه و پیشرفت را سلامت دانست و تأکید کرد: باید به حوزه سلامت و تأمین زیرساخت‌ها نگاه ویژه شود چراکه توسعه سرمایه‌گذاری در این حوزه افزایش ایمنی و سلامت جامعه در پی دارد.

وی با بیان اینکه همه طرح‌ها و برنامه‌ها وابسته به بودجه و اعتبار است تصریح کرد: اجرا همه برنامه و طرح‌ها به سازمان برنامه و بودجه منتهی می‌شود که باید در تأمین اعتبار آنها تلاش ویژه شود.

پورات با اشاره به بحران آب شیرین در جهان اظهار داشت: جنگ آینده در جهان در عرصه تأمین آب شرب، کشاورزی، صنعت و محیط زیست است.

وی با اشاره به اینکه در حوزه سلامت گام‌های مهم و مؤثر برداشته شده است تصریح کرد: در کنترل بیماری کرونا در دولت طرح‌های مهمی عملیاتی شد که خدمات مدافعان سلامت در عرصه مهار بیماری کرونا درخور تحسین است.

کد خبر 47351
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار