یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۸ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
۸۰۰۰ جهادگر در اردبیل فعالیت خود را آغاز کردند
اردبیل- مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: هشت هزار نفر جهادگر در قالب ۴۵۰ گروه جهادی در اردبیل فعالیت‌های خود را آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس نوظهور عصر چهارشنبه در دیدار با فرماندار خلخال اظهار کرد: ساماندهی گروه‌های جهادی در قالب گروه‌های عمومی و تخصصی در دستور کار قرار گرفته و بسیج سازندگی اردبیل در هر شرایطی در نقاط مختلف حضور فعال داشته است.

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی با ورود به پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای همواره در کنار مردم بوده است، تصریح کرد: در راستای تکمیل سدهای معیشتی استان اردبیل، بسیج سازندگی با قوت و قدرت وارد شده و آمادگی تکمیل سدهای معیشتی نیمه‌کاره در استان را داریم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان اردبیل خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها در سال‌جاری ۹۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که به تدریج و با توجه به روند کارهای عمرانی، هزینه خواهد شد.

نوظهور از آغاز فعالیت جهادی هشت هزار نفر در قالب ۴۵۰ گروه جهادی در اردبیل خبر داد و افزود: اجرای فعالیت‌های محرومیت‌زدایی در شهرها و روستاها، خدمات‌رسانی در قالب بهداشت و درمان، اعزام پزشک به مناطق محروم، راهسازی و جاده‌سازی، آبرسانی به روستاهای فاقد امکانات و… از جمله اقدامات بسیج سازندگی در اردبیل است.

وی اقدامات بسیج سازندگی سپاه در ایام کرونا را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در ۳۰ ماه گذشته از ایام شیوع ویروس کرونا تاکنون، یک‌هزار و ۶۱۰ میلیارد ریال کمک‌های مردمی در بین اقشار آسیب‌دیده کرونایی و مردم کم‌برخوردار توزیع شده و ۹۰۰ فرصت شغلی با اخذ مجوزهای کسب و کار ایجاد شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از بهره‌برداری ۲۰۳ نیروگاه خورشیدی و خانگی در ماه‌های اخیر در استان خبر داد و بیان کرد: در دهه بسیج سازندگی حمایت از مشاغل خرد خانگی، کمک به فروش محصولات تولیدی روستاییان و ویزیت رایگان مردم در مناطق کم‌برخوردار در دستور کار قرار گرفته و اجرا شده است.

کد خبر 47361
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار