پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۹ تیر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱
همکاران خستگی ناپذیرم‌ در شرکت پتروشیمی خارک

خارگ: دكتر بهمن بهزادی مدیر عامل و نایب رئیس هیأت مدیره شرکت پتروشیمی خارک به مناسبت سالروز تاسیس این شرکت در پیامی ضمن گرامیداشت این روز، دستاوردهای این شرکت را ستودند.

به گزارش خارگ آنلاین :  به گزارش روابط عمومی ، دكتر بهمن بهزادی مدیر عامل و نایب رئیس هیأت مدیره شرکت پتروشیمی خارک به مناسبت سالروز تاسیس این شرکت در پیامی ضمن گرامیداشت این روز، دستاوردهای این شرکت را ستودند.
متن پیام به این شرح است:

همکاران خستگی ناپذیرم‌ در شرکت پتروشیمی خارک
اکنون که بهانه‌ای دست داده تا فرخنده سالروز تاسیس شرکت پتروشیمی خارک با خانواده‌ای معظم و معزز را گرامی بداریم، فرصتی است تا نکاتی را با هم از نظر بگذرانیم:
پنجاه و پنج سال پیش در چنین روزی، هشتم تير ماه سال ۱۳۴۶ شركت پتروشيمي خارك رسما تأسيس شد و در راه تکامل و سهیم شدن مستقیم مردم در این سرمایه ملی، در سال ۱۳۷۵ این شرکت به صورت سهامي عام در آمد و دو سال بعد یعنی در سال ۱۳۷۷ در بورس اوراق بهادار تهران پذيرفته شد؛ تا اینکه در سال ۱۳۷۸ طرح احداث واحد متانول خارگ نیز  به بهره‌برداري رسيد.
پتروشیمی خارک نه تنها اولين واحد استحصال گازهاي همراه نفت در ايران است بلکه خود، دانشگاهي صنعتي است که با تاريخي بيش از ٥٣ سال با افتخار مهندسین و کنشگران صنعتی تأثیرگذاری در تاریخ صنعت ایران را در دل خود پرورانده است.
مفتخریم که از امروز گرامیداشت سالروز تاسیس پتروشیمی خارک را در تقویم مناسبتی این پالايشكده زيست محيطي خليج فارس و دومين واحد متانول ايران گنجاندیم تا یادمان بماند که بر پهنای چه عظمتی گام می‌نهیم.
فرصت را مغتنم می شمرم و بابت عملکرد درخشان خرداد ماه و بهار که نشان از رکوردی جدید و تاریخ ساز در تاریخ فروش این شرکت داشت، همچنين اقدامات در خور توجه كه برخي پس از ٣٠ سال انحام شد و برخي در حفظ و افزايش توليد عليرغم قطع خوراك از يكي از منابع مهم براي اولين بار در تاريخ شركت انحام شد ، از همه شما همکاران تلاشگر و نجیبم قدردانی نمایم.
با عنایت خداوند رحمان و همیاری شما سروران، در صددیم تا طرح جانشين پروري و توانمند سازي کارکنان را تمام و کمال به اجرا درآوریم تا زنجیره‌ی مهارتی و مدیریتی مستحکم تر از گذشته به حیات خود ادامه دهد و به یاری خدای متعال و در راستای تولید بهینه و صیانت از محیط زیست؛ توجه و عمل به ميثاق نامه زيست محيطي ،نوسازي تجهيزات با قدمت ٥٥ ساله كه در حوزه هاي مختلف خصوصا شدت مصارف حاملهاي انرژي شركت و كاهش مصارف انرژي تاثير زيادي دارد .برای استفاده از گازهاي فلر به جاي فلرينگ و تكميل زنجيره ارزش محصولات توليدي نیز برنامه های ویژه داریم.
▫️بار دیگر این روز بزرگ را گرامی داشته و حضور موثر همه همکاران در شرکت پتروشیمی خارک از بدو تاسیس تا کنون را پاس می‌دارم.

با مهر و ادب
بهمن بهزادی
نائب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل
٨ تيرماه ١٤٠١

کد خبر 47366

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار