پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰
آمریکا و متحدانش بزرگترین تروریست‌ها و ناقضان حقوق بشر هستند
بوشهر- مشاور امور جوانان استاندار بوشهر گفت: آمریکا و متحدانش بزرگترین تروریست‌ها و ناقضان حقوق بشر هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا تقوی نیا در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه بندر دیر به مناسبت هفته افشای حقوق بشر آمریکایی اظهار داشت: کسانی که مدعی حقوق انسان‌ها هستند و ایران اسلامی را ناقض حقوق بشر می‌دانند، خود و متحدانشان بزرگترین تروریست‌ها و ناقضان حقوق بشر هستند.

مشاور امور جوانان استاندار بوشهر افزود: آمریکایی‌ها در حادثه ۱۱ سپتامبر تمام دنیا را با تبلیغات و مظلوم نمایی پر کردند، اما برای نسل کشی‌های متعدد متحدان آمریکا هیچ اقدامی انجام نشد.

وی بیان کرد: عربستان سعودی و امارات بیش از هفت سال مردم مظلوم یمن را محاصره کرده و زیر بمب‌ها و موشک‌ها قرار داده اند اما از مدعیان حقوق انسان‌های صدایی بلند نشد؛ از آن طرف حمایت ترکیه از تروریست‌های تکفیری در سوریه را نمی‌بینند.

تقوی نیا خاطرنشان کرد: سپاه پاسدارانی که بزرگترین سازمانی است که با تروریست‌ها مقابله کرده را در لیست تروریست‌ها قرار داده و به این سازمان مقدس حمله و مورد تحریم قرار می‌دهند که انگار این ما هستیم که از تروریست‌ها حمایت می‌کنیم.

وی گفت: نسل کشی صهیونیست‌ها در فلسطین و نوار غزه را نمی‌بینند اما از کشورهای مدعی حقوق بشر صدایی بلند نمی‌شود؛ شیرین ابوعاقله خبرنگار مسیحی فلسطینی بطور مستقیم هدف گلوله صهیونیست‌ها قرار می‌گیرد اما باز هم هیچ اعتراضی صورت نمی‌گیرد.

مشاور امور جوانان استاندار بوشهر گفت: کشور عزیز اسلامی ما توسط چنین تروریست‌هایی بیش از چهار سال است که تحت تروریسم اقتصادی قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: آنها و متحدانشان نهایت تلاش و کوشش خود را بر این گذاشتند که کشور ما را که در مقابل سیاست‌های خصمانه آنها ایستادگی کرده به زانو در بیاورند و به مردم القا کنند که نظام اسلامی ناکارآمد است و از پس حل مشکلات بر نمی‌آید.

تقوی نیا ابراز کرد: آمریکایی‌ها ما را در حصر اقتصادی قرار داده اند و با کمک متحدانشان می‌خواهند ما را به زانو در بیاورند که با هدایت‌های رهبری و حمایت مردم انقلابی ترفندها و سیاست‌های آنها به بن بست رسیده است.

وی عنوان کرد: دولت ذره‌ای از حقوق مردم عقب نشینی نکرده و نخواهد کرد و تا زمانی که تمام حقوق مسلم ما مورد توجه قرار نگیرد هیچ گونه مذاکره مستقیم انجام نخواهد شد و ما به توافق هسته‌ای بازنمی گردیم.

مشاور امور جوانان استاندار بوشهر یادآور شد: در حالی که استکبار و متحدانش در حال اعمال فشار علیه ایران اسلامی هستند، ما باید انسجام و اتحاد داخلی خود را حفظ کنیم و از دولت مستقر که مورد تأیید رهبر معظم انقلاب است، نهایت حمایت داشته باشیم.

وی افزود: باید نقدها و نظرات خود را بیان و مسئولان را مورد سوال قرار دهیم اما نباید پازل دشمن را تکمیل کنیم و اجازه ندهیم فضای یاس و ناامیدی بر مردم سایه بیافکند و احساس کنند که دولت در حل مشکلات آنها ناتوان است.

تقوی نیا، نبود عدالت و نگاه یکسان به شهرستان‌ها را از مشکلات استان در گذشته دانست و گفت: زمانی در مواقع متعدد حتی فرمانداران این شهرستان از نیروهای غیربومی انتخاب می‌شدند اما امروز فرمانداری بومی انتخاب شده و بسیاری از مسئولان ارشد استان بوشهر از این شهرستان هستند که برگرفته از نگاه عادلانه استاندار به شهرستان‌ها است.

وی بیان کرد: دولت مردمی ایران قوی به دنبال استفاده از ظرفیت تمام شهرستان‌ها به صورت یکسان و گزینش نیروهای توانمند و واگذار کردن مسئولیت به آنها است.

مشاور امور جوانان استاندار بوشهر عنوان کرد: یکی از دستاوردهای دولت در استان این است که ۴۰ هزار قطعه زمین جانمایی و برای طرح ملی مسکن آماده شده و ۱۰ هزار واحد آن کلنگ زنی شده و استان ما اولین استانی خواهد بود که در بحث مسکن این کار بزرگ را انجام داده است.

وی عنوان کرد: تلاش داریم مسکن استان و جوانان را به وضعیت مطلوبی برسانیم که در این مسیر نیازمند حمایت مردم هستیم.

کد خبر 47400
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار