یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Sunday, 5 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۰۷:۳۰
تیم پنچاک سیلات بانوان گناوه مقام اول مسابقات کشوری را کسب کرد
گناوه- تیم پنچاک سیلات بانوان گناوه که به نمایندگی از استان بوشهر در مسابقات قهرمان کشوری در مشهد شرکت کرده بود در مجموع تیمی مقام اول کشور را به دست آورد.

مربی تیم ملی پنچاک سیلات و سرمربی تیم اعزامی استان بوشهر به مسابقات کشوری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: مسابقات کشوری پنچاک سیلات بانوان به مدت دو روز با شرکت ۱۸ تیم از استان‌های مختلف کشور در مشهد مقدس برگزار شد.

زینب اسلامی نیا گفت: با وجود برخی مشکلات برای اعزام به مسابقات و کمبود امکانات تمرینی در شهرستان به همت و تلاش ورزشکاران تیم بانوان پنچاک سیلات گناوه به نمایندگی از استان بوشهر توانست در سه رده سنی نوجوان و جوانان و بزرگسالان مدال‌های طلا و نقره و برنز در وزن‌های مختلف را به دست آورد و در مجموع تیمی مقام قهرمانی کشور را در این مسابقات کسب کرد.

وی گفت: در این دور از مسابقات در رده نوجوانان یلدا پیمان و مهشید دشتی از تیم گناوه مقام اول و طلای این مسابقات را کسب کنند.

اسلامی نیا افزود: در رده جوانان نیز مینا حسنی و دینا بیژنی مدال نقره و محدثه جوکار و دریا شهبازی مدال برنز را به دست آوردند.

وی بیان کرد: همچنین در رده بزرگسالان فاطمه اسدی و معصومه رضی پور و اکرم ایزد پناه مقام اول و طلای این مسابقات را کسب کردند.

وی گفت: در این دوره از مسابقات تیم بانوان گناوه به نمایندگی از استان بوشهر در مجموع تیمی مقام اول و تیم‌های ایلام و گلستان دوم و سوم شدند.

کد خبر 47414
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار