جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
استان بوشهر در عرصه‌های مختلف برای کشور عزت‌آفرین بوده است
بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر سرزمین مقاومت است و در عرصه‌های مختلف برای کشور عزت‌آفرین بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر یکشنبه در نشست ستاد یادواره شهید شاخص بسیج حقوق‌دانان کشور اظهار داشت: استان بوشهر سرزمین مقاومت است و در عرصه‌های مختلف شاهد رشادت و شهادت مردم این سرزمین هستیم.

وی برگزاری یادواره‌های شهدا را بسیار مهم و اثرگذار دانست و خاطرنشان کرد: دشمنان به ویژه نظام استکبار به دنبال فراموش شدن یاد و خاطره شهدا و دوری مردم از فرهنگ ایثار و شهادت است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به تلاش دشمنان برای جایگزینی شیوه‌های دیگر زندگی در بین مردم اضافه کرد: آموزه‌های شهدا به رفع تهاجم با بصیرت کمک می‌کند و یادواره و کنگره شهدا راه و رسم زندگی به نسل امروز می‌آموزد.

وی از جمله جنایات آمریکایی‌ها به شهادت شهید میر بهزاد شهریاری و دیگر شهدای انفجار هفتم تیر اشاره کرد و ادامه داد: کشورهایی که بیشترین جنایت و تجاوز به حقوق بشر را داشته‌اند مدعی دفاع از حقوق بشر هستند.

آیت‌الله صفایی بوشهری به ارزش بالای شهادت اشاره کرد و افزود: شهید کتابی بسیار پر محتوا، پویا و شیوا است که آئینه تمام نما یک زندگی موفق، با عروج آسمانی و رسیدن به کمال را به جامعه نشان می‌دهد.

وی با اشاره به نقش بسیار مهم استان بوشهر در دفاع از نظام و انقلاب اسلامی تصریح کرد: استان بوشهر در تاریخ خود شهدای بسیاری تقدیم انقلاب و نظام کرده که برای کشور عزت آفریده است.

کد خبر 47458
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار