جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
هفته حقوق بشر آمریکایی فرصتی برای افشای ماهیت جنایتکاران است
بوشهر- امام جمعه اهرم گفت: آمریکای جنایت کار که با وجود همه جنایت‌هایش هنوز داعیه حقوق بشر دارد و هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکا فرصت مناسبی است که ماهیت آنها آشکار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حبیب پهلو زاده ظهر یکشنبه در نشست هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکا اظهار داشت: آمریکای جنایت کار که با وجود همه جنایت‌هایش هنوز داعیه حقوق بشر و ادعای الگو برداری را دارد که هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکا فرصت مناسبی است که ماهیت این نظام را آشکار کنیم.

وی ادامه داد: در سال ۱۳۶۰ و در روز ششم تیرماه منافقین کوردل به نیابت از آمریکا دست به یک اقدام تروریستی زدند و اقدام به سو قصد نافرجام رهبر معظم انقلاب اسلامی کرده اما به خواست خداوند اقدام آنها نتیجه‌ای نداشت و یک بار دیگر چهره واقعی آمریکای جنایتکار برای همه جهانیان نمایان شد.

امام جمعه اهرم اضافه کرد: اکنون بعد از ۴۰ سال از آن واقعه می‌بینیم رهبر معظم انقلاب اسلامی در صحت و سلامت و رهبری نظام انقلاب اسلامی را همچنان عهده دار هستند.

پهلو زاده یاد و خاطره شهدای هفتم تیر که منجر به شهادت آیت الله دکتر بهشتی و۷۲ تن از یارانش شد گرامی داشت و خواستار همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای هرچه بهتر برگزار شدن هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی شد.

معرفی کارنامه حقوق بشر آمریکا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تنگستان نیز گفت: معرفی کارنامه حقوق بشر آمریکا از مصادیق جهاد تبیین است.

رضا ریاحی موضوع و حوادث هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکا را مهم دانست و ضمن گرامیداشت یاد و نام خاطره شهدای هفتم تیرماه عنوان داشت: ترور نافرجام مقام معظم رهبری، به شهادت رساندن آیت الله بهشتی و۷۲ تن از یارانش، شهادت آیت الله صدوقی امام جمعه یزد، بمباران شیمایی سردشت و سقوط هواپیمای ایرباس ایران از حوادث ناگواری بود که در دهه ۶۰ و از تاریخ ۶ تا ۱۳ تیرماه در کشور اتفاق افتاد.

وی ادامه داد باید تمام تلاشمان را کنیم تا نسل جدید ویژگی‌های رژیم جنایتکار آمریکا را بشناسند تا هیچ وقت دل به آمریکا و ایادی آنها ندهند و جذب زرق و برق ظاهر آنها نشود.

ریاحی بهره گیری از فضای مجازی به عنوان فرصتی بزرگ و بکارگیری انواع ابزارها و تولیدات فرهنگی و هنری و ادبی نظیر نشریه، بروشور، پیامک، نمایشگاه عکس در جهت معرفی شهدای هفتم تیر، شهدای ترور سلاح‌های شیمایی و میکروبی توسط دولت شیطانی آمریکا و توصیف ابعاد گوناگون تروریسم و خسارت وارده به ایران اسلامی از رویکرد و برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی در شهرستان تنگستان برشمرد.

کد خبر 47460
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار