جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Friday, 3 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۲ تیر ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۰
بسیج همه امکانات حمل و نقل استان بوشهر برای سفر اربعین حسینی
بوشهر- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: همه امکانات حمل و نقل استان بوشهر برای سفر اربعین حسینی امسال بسیج می شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس یکشنبه شب در نشست هماهنگی طرح جابجایی زائرین اربعین حسینی با تاکید بر تعامل و همراهی شرکت‌های مسافربری استان بوشهر در خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی گفت: بر اساس پیش بینی‌ها احتمالاً امسال شاهد افزایش تقاضا برای سفر اربعین حسینی خواهیم بود که با مشارکت حمل و نقل بخش مسافر همه امکانات حمل و نقلی استان برای خدمت به زائران بسیج می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر بیان کرد: شیوه نامه و دستورالعمل‌های جدید اجرایی برای جابجایی زائران اربعین حسینی (ع) در اختیار حوزه‌های مختلف قرار گرفته است و ما بر اساس شیوه نامه ابلاغی نسبت به بهسازی محورهای مواصلاتی، تجهیز راهدارخانه‌ها و مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی در طول مسیر زوار اربعین اقدام خواهیم کرد.

اخترشناس اظهار داشت: دو سال ممنوعیت سفر زوار اربعین حسینی به دلیل شرایط کرونایی باعث شده، امسال احتمالاً شاهد اشتیاق بیشتری برای سفر به عتبات عالیات و اربعین حسینی باشیم که بخش حمل و نقل باید آمادگی لازم را در خود ایجاد کند.

وی تصریح کرد: تجارب ارزنده‌ای از تعامل و همراهی بخش حمل و نقل با مسئولان ستاد اربعین استان در سال‌های قبل وجود دارد که باید در اربعین پیش رو مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با تاکید بر همکاری بخش راهداری در اربعین پیش رو افزود: همه ۱۶ پایگاه راهداری و راهدارخانه‌های موجود در استان برای خدمت رسانی به زوار اربعین تجهیز می‌شوند تا در صورت نیاز زائرین حسینی از امکانات این پایگاه‌ها استفاده کنند.

وی افزود: دو موکب ویژه ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی هم از سوی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در کنار محورهای ارتباطی بر پا می‌شوند و به ارائه خدمات و پذیرایی از زائرین خواهند پرداخت.

کد خبر 47475
منبع خبر : خبرگزاری مهر

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار