پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - Thursday, 2 May 2024
تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
۱۴ تیر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
پیام تبریک فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ بمناسبت 14 تیر ماه روز شهرداری و دهیاری

خارگ :  سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ  با صدور پیامی 14 تیر ماه روز شهرداری ها  را به دست اندرکاران مدیریت شهری جزیره خارگ تبریک گفت.

به گزارش خارگ آنلاین :  سرهنگ حیاتی فرمانده سپاه ثارالله جزیره خارگ  با صدور پیامی 14 تیر ماه روز شهرداری ها  را به دست اندرکاران مدیریت شهری جزیره خارگ تبریک گفت.
 
در متن این پیام آمده است :
 

بسم الله الرحمن الرحیم

رفاه، آسایش، امنیت، نهادینه‌سازی فرهنگ مشارکتی، تامین حقوق شهروندی و رضایتمندی شهروندان و دستیابی به شاخصه‌های یک کشور زیبا، توسعه یافته و پویا، نیازمند تلاش‌ و اراده جدی تمامی مدیران و مسئولان به ویژه تلاشگران عرصه مدیریت شهری و روستایی است که با برنامه‌ریزی‌ علمی و اجرایی ، مسیر توسعه همه جانبه هموار و فضایی مطلوب برای زندگی شهروندان فراهم گردد.

نامگذاری ۱۴ تیر به عنوان روز “شهرداری و دهیاری” اقدامی ارزنده و فرصتی است مغتنم تا ضمن قدردانی و تجلیل از فعالیت های خالصانه و شبانه روزی خادمان مردم و آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات دهیاری‌ها و شهرداری ها، هم‌افزایی و افزایش همدلی و تعامل مردم و خانواده بزرگ مدیریت روستایی و شهری در راستای آشنایی با رویکردها، سیاست‌ها و برنامه‌های کشور است.

اینجانب ضمن تبریک این روز ، از تلاش های شبانه روزی شهردار جزیره خارگ مهندس شعیب بحرینی  و کارمندان تلاشگران این مدیریت شهری در ارائه خدمات صادقانه به مردم تقدیر و تشکر بعمل آورده و از خداوند متعال توفیقات روز افزون را برای همه فعالان و زحمتکشان این عرصه مسئلت می نمایم.

کد خبر 47545

برچسب ها

نظر شما

  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.

نظرات بینندگان

تازه ترین اخبار
اخبار منتخب
خارگ
در شهر
انتخابات 1400
سامانه تردد کشتی
سامانه تردد کشتی
سامانه خدمات درمانی
سامانه تردد کشتی
پربازدیدترین اخبار
پربحث ترین اخبار